خرید کشمش آفتابی 900گرمی

کشمش آفتابی خشک شده از با ارزش ترین محصولات باغی تولید شده در برخی از استان های کشور ایران می باشد که از تقاضا زیادی در بازار برخوردار می باشد؛ کشمش بیدانه آفتابی در بسته های کلیوگرمی و گرمی خاص بنابر تقاضا مشتری بسته بندی می گردد تا بتواند نیاز بازار به این محصول را تامین کند. توزیع کنندگان کشمش آفتابی 900گرمی، این محصول را در کیفیت عالی و قیمت مناسب روانه بازار های سراسر کشور می کنند.

خرید کشمش آفتابی 900گرمی

راهنمای انتخاب کشمش آفتابی

راهنمای انتخاب کشمش آفتابی با توجه به تنوع فراوانی در ارقام انگور ، فرآورده های حاصل از آن نیز بسیار متنوع می باشند؛ کشمش ایرانی از ارقام مختلف انگور تولید می گردد از این رو انتخاب نوع صحیح کشمش حاصل از آن کمی دشوار می باشد ولی خریداران کشمش می توانند با خواندن این مقاله اطلاعات مفیدی درباره کشمش مرغوب به دست آورده و سپس اقدام به خرید کنند.

ایران سطح زیرکشت بالایی از تاکستان های انگور را دارد و بهترین نوع انگور در استان آذربایجان غربی، همدان، آذربایجان شرقی، قزوین و خراسان رضوی پرورش می یابد؛ به دلیل تولید انبوه انگور در کشور بسیاری از کشاورزان علاوه بر فروش تازه انگور، اقدام به تهیه فرآورده های مختلفی از آن می کنند. از مهم ترین فرآورده های انگور می توان به کشمش، تیزاب، شیره انگور، آبمیوه اشاره کرد.

کشاورزان پس از رسیدن انگور سفید بی دانه اقدام به جمع آوری این محصول می کنند؛ انگور برداشت شده باید از اسیدیته کم و درصد شیرینی بالا برخوردار باشد تا کشمش حاصل از آن نیز شیرین باشد. به کار گیری روش مناسب در خشک کردن انگور بسیار حائز اهمیت است، از این رو توصیه می باشد فقط افراد خبره اقدام به خشک کردن انگور کنند.

خشک کردن انگور روی تاک، خشک کردن انگور توسط گرما و نور خورشید، استفاده از سینی یا طبق های چوبی، آویزان کردن انگور ها و خشک کردن رو تاک که برخی از ارقام انگور از این پتانسیل برخوردار می باشند، از جمله روش های رایج برای خشک کردن انگور به شمار می روند که در این روش ها از مواد شیمیایی استفاده نمی گردد از این رو کشمش حاصله کاملا ارگانیک است و مصرف آن به سلامتی بیشتر بدن کمک می کند.

خاصیت مصرف کشمش آفتابی

خاصیت مصرف کشمش آفتابی کالری موجود در کشمش سبب شده است که از آن به وفور در کنار سایر خشکبار استفاده گردد و امروزه کشمش به بخش جداناپذیری از آجیل تبدیل گشته است‌؛ خاصیت دارویی این محصول سبب افزایش مصرف آن در بین مردم سراسر جهان شده و متخصصان توصیه می کنند نوع آفتابی و تولید شده ارگانیک آن بیشتر مصرف گردد.

کسانی که به سلامتی خود اهمیت زیادی می دهند بهتر است از مصرف کشمش هایی که توسط روغن سبزه، تیزاب و کربنات پتاسیم تولید می شوند خودداری کنند؛ کشمش های تولید شده توسط مواد شیمیایی نه تنها خاصیت دارویی خود را از دست می دهند بلکه ضرر های جبران ناپذیری را نیز به بدن انسان وارد می کنند.

کشمش هایی که توسط نور خورشید تولید می شوند سرشار از ویتامین D می باشند؛ امروزه بیشتر مردم کشور ما از کمبود این ویتامین ضروری و مهم در بدن خود رنج می برند از این رو توصیه می شود با مصرف منظم و مداوم کشمش آفتابی به جبران این ویتامین بپردازند.

علاوه بر این کشمش با دارا بودن عناصر مختلف نظیر پتاسیم، کلسیم و فسفر در تقویت اسکلت بدن نقش موثری دارد؛ زنان باردار با مصرف روزانه کشمش می توانند به استخوان سازی و غضروف سازی بهتر جنین خود کمک کنند. ییوست یکی دیگر از بیماری است که بیشتر مردم از آن رنج می برند؛ کشمش با ورود به روده کوچک بدن باعث سهیل شدن مواد غذایی می گردد از این رو از یبوست جلوگیری می کند.

کیفیت کشمش آفتابی 900گرمی

کیفیت کشمش آفتابی 900گرمی مرکز تولید کشمش ایرانی استان آذربایجان شرقی و همدان می باشند که بخش قابل توجهی از نیاز داخل و خارج از کشور را به این خشکبار تامین می کنند. کیفیت کشمش آفتابی به عوامل گوناگونی بستگی دارد که در این مقاله مهم ترین آن ها را ذکر خواهیم کرد:

  • کشمش باید از رقم های اصلاح شده انگور تولید گردد تا از نظر کیفیت در جهان برتر باشد؛ کشمش های تهیه شده از ارقام مرغوب انگور بدون هیچ گونه قارچ یا آلودگی ناشی از حشرات می باشند.
  • برداشت انگور باید در هوای خنک صورت گیرد و از برداشت این محصول در آب و هوای بارانی به دلیل رشد قارچ و کپک جلوگیری شود، برای دستیابی به کشمش مرغوب در هنگام برداشت نباید ارقام مختلف این محصول با یکدیگر مخلوط شوند، همچنین میوه های پوسیده و کپک زده انگور باید از میوه های سالم جداسازی گردند زیرا در صورت عدم جداسازی باعث پوسیدگی کشمش خواهند شد.
  • تعیین زمان برداشت نیز بسیار مهم است؛ کشاورزان باید فاکتور های رسیدگی انگور از قبیل درصد اسیدیته انگور، سایز حبه های انگور، شیرین شدن انتهای خوشه ها، تغییر رنگ حبه ها از سبز به زرد را در نظر گرفته و سپس اقدام به برداشت کنند‌. به طور کلی می توان گفت که بازده کشمش تولیدی علاوه بر روش مناسب خشک کردن، به میزان قند در زمان برداشت نیز بستگی دارد. اگر انگور در زمان مناسب برداشت و با روش صحیح خشک گردد به طور میانگین از هر ۳ کیلو انگور یک کیلو کشمش حاصل می شود.
  • بهترین روش برای خشک کردن انگور ها، روش آفتابی می باشد و همان طور که از نام آن پیداست انگور به صورت کاملا طبیعی و توسط نور آفتاب خشک می گردد؛ کشمش که در جلوی نور آفتاب خشک می شود از خواص دارویی بیشتری نیز نسبت به نوع تیزاب یا سبزه برخوردار است.

عرضه کشمش آفتابی 900گرمی

عرضه کشمش آفتابی 900گرمی کشمش جزو خشکبار مهم و ضروری برای مصارف مردم است و در کیفیت های مختلفی در بازار یافت می شود؛ بهترین نوع کشمش کشمش با سایز متوسط، طعم شیرین و بدون دانه می باشد، این نوع از کشمش در دسته درجه یک این محصول قرار می گیرد و از بازاریابی فوق العاده برخوردار است.

عرضه کشمش آفتابی در کیفیت اعلا از طریق این مرکز انجام می گیرد و این مرکز با حذف دلالان توانسته این محصول را با قیمت ارزان در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

کشمش آفتابی عمده در بسته های کارتنی یا پلاستیکی با وزن 900گرمی بسته بندی می گردند؛ بسته بندی و توزین این محصول با روش های کاملا استاندارد و بهداشتی توسط دستگاه های مدرن و بدون دخالت دست انجام می گیرد.

  • تبلیغات: 
    1. درمان بیماری سرطان با کمک زرشک
    2. اظهار نظر پزشک معروف در خصوص خواص زرشک
    3. کشمش بهترین میوه خشک
    4. زرشک سیاه تازه خشک فله

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما