خرید کشمش فله آفتاب خشک

کشمش از لذیذترین آجیل و خشکبار بوده که طعم خیلی شیرینی دارد و در شهرهای مختلفی از کشور به صورت انبوهی تولید می گردد. خرید کشمش به صورت عمده انجام می شود و در بازارهای جهانی بیشترین آمار خرید را به خود اختصاص داده است. با خرید کشمش فله آفتاب خشک می توان یک خوردنی خوشمزه را در کاسه آجیلی خود داشت. با خرید عمده بهترین قیمت را برای آن می توان پرداخت نمود.

خرید کشمش فله آفتاب خشک

عواملی که بر کیفیت کشمش تاثیر دارد

عواملی که بر کیفیت کشمش تاثیر دارد کشمش از مهمترین محصولات کشاورزی می باشد که باید در شرایط مخصوصی تولید و نگهداری شود تا کیفیت عالی را داشته باشد. عواملی که بر روی کیفیت کشمش تاثیر دارد را می توان به چندین دسته تقسیم نمود.

  • اولین چیزی که باید در نظر گرفت اینکه انگور های تازه و درشت و سالمی را برای این کار بر گزینیم تمامی خرابی را جدا کرده و در محیطی مناسب که در معرض آفتاب است آن را پهن نمود.
  • در زمان مناسبی آن را خشک کرد نه چنان که خیلی خشک شود نه چنان که هنوز نم داشته باشد چون در این صورت کشمش خراب می شود و گاها ترش می شود که طعم اصلی خود را از دست می‌دهد.
  • در محیطی مناسب نگهداری شود بعد از خشک شدن در جایی باشد که حیوانات و حشرات آن را خراب نکنند. در محیطی کاملا خشک و بدون رطوبت قرار داشته باشد و یا سیلوهای که دارای تهویه مناسب باشند.
  • کشمش آفتابی بدون هسته بهترین کشمش بوده که برای اینکه این نوع کشمش را تولید کنیم ‌باید بهترین‌ انگورها درشت و بی دانه را خریداری کنیم‌ تا کشمش تولید شده دارای کیفیت بالایی‌ باشد.
  • کشمش بی دانه در کارتون نگهداری شود طول عمر بالاتری خواهد داشت. کشمشی که در داخل کیسه پلاستیکی نگهداری می شود کیفیت پایینی داشته و به مرور خراب می شود ولی بسته های کارتونی بهترین شرایط برای حفظ کیفیت این‌ محصول خواهد بود.

تولید کشمش ممتاز صادراتی

تولید کشمش ممتاز صادراتی تولید کشمش ممتاز صادراتی ایرانی به صورت انبوهی انجام می شود. تولیدات افزایش خوبی داشته و در بهترین‌ شرایط انجام می‌شود. با تولید بیش از نیاز داخلی می‌توان آن را در بازارهای خارجی نیز به فروش رسانید. صادراتی که به صورت انبوهی شکل می پذیرند بیشتر به کشورهای حوضه و همسایه صادر می‌گردد.

در بهترین شرایط تولید می‌گردد و در بسته های مناسبی قرار می‌گیرد که دارای کیفیت بالایی بوده و برای مشتریان ارسال می‌شود. افرادی که قصد خرید از این ‌مجموعه را دارند می‌توانند به صورت آنلاین برای خریدن‌ کشمش‌ بی دانه آفتابی اقدام‌ کنند. خرید اینترنتی قطعا مطمئن و ارزانتر از هر خرید دیگری خواهد بود. برای خرید از طریق این درگاه اقدام ‌کنید.

2

  1. با سلام و احترام. از سایت خوبی که دارید کشمش افتاب به صورت فله ای سفارش دادم ولی هنوز به دستم نرسیده. لطفا پیگیری کنید.

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما