فروشندگان کشمش دستچین درشت

کشمش دستچین درشت یکی از مرغوب ترین کشمش های تولید شده در کشور است که در حجم انبوه تولید و در بسته بندی های استاندارد و بهداشتی آماده عرضه به بازار می شود. فروشندگان کشمش دستچین ارزان، برای مشتریان عمده تخفیفات خوبی درنظر می گیرند و بدون واسطه این محصول را در حجم بالا به دست مصرف کنندگان می رسانند. بهترین نوع این محصول، کشمش بیدانه آفتابی است که کاملا ارگانیک و بدون مواد شیمیایی تهیه می شود.

فروشندگان کشمش دستچین درشت

ویژگی کشمش دستچین درشت

ویژگی کشمش دستچین درشت کشور ما دارای تاکستان های وسیعی در شهرهای مختلف می باشد که بیشترین حجم تولید انگور را به خود اختصاص داده اند. میوه انگور دارای تنوع گسترده ای است و بنا به خصوصیات فیزیکی، میزان شیرینی و آبی که درون میوه وجود دارد، از برخی می تواند به صورت خشک شده که کشمش نام دارد، استفاده کرد. بنابراین تمامی انگورها خاصیت تبدیل شدن به کشمش را ندارند.

بهترین نوع کشمش آن است که بدون دانه، درشت و دستچین شده باشد. این نوع کشمش را می توان به دو نوع کارخانه ای و یا آفتابی تهیه کرد. کشمش آفتابی درجه یک در میان مصرف کنندگان محبوبیت بیشتری دارد، زیرا بدون اضافه کردن هیچ ماده شیمیایی و فقط با کمک نور خورشید خشک شده اند و تولید آنها کاملا ارگانیک به حساب می آید.

از ویژگی های بارز کشمش دستچین درشت، رنگ شفاف و شیرینی بالای آن است. این دو ویژگی موجب می شود، کشمش دستچین مناسب مصرف در موارد مختلف پخت و پز از قبیل پختن غذاهایی مانند عدس پلو و یا انواع کیک، شیرینی، کلوچه و … هم باشد. به این دلیل از کشمش بیدانه آفتابی برای این منظور استفاده می شود که هنگام جویدن کشمش هیچ هسته ای زیر دندان نیامده و احساس ناخوشایندی در فرد ایجاد نمی کند.

از دیگر ویژگی های متمایز کشمش دستچین، برداشت انگور آن بوسیله دست است که در مقایسه با دستگاه، آسیب کمتری به میوه وارد می کند. در مواردی که انگور با دستگاه چیده می شود، احتمال صدمه زدن به حبه های انگور وجود دارد و در روند خشک کردن بیشتر در معرض کپک و فساد قرار می گیرد.

ارزش غذایی کشمش چیست؟

ارزش غذایی کشمش چیست؟ یکی از مشهورترین میوه های خشک شده، کشمش است که با توجه به ارزش غذایی بالایی که دارد، این شهرت بی دلیل نیست. کشمش در مقایسه با انگور درای قند بالاتری است و فیبر این میوه در حالت خشک شده بسیار بیشتر از میوه تازه می باشد. قند موجود در کشمش برای بدن مضر نیست و توصیه می شود به جای قند و شکر تصفیه شده، از کشمش هنگام صرف چای یا دیگر نوشیدنی های گرم استفاده شود.

با توجه به اینکه کشمش انواع مختلفی دارد، کالری، کربوهیدرات، فیبر، قند، سدیم و پروتئین آن ها با یکدیگر متفاوت هستند. سه نوع کشمش پلویی، کشمش سبز و کشمش طلایی متداول ترین انواع این محصول در بازار هستند. به عنوان مثال کالری کشمش سبز حدود 7 برابر بیشتر از کشمش پلویی است. در میان این سه نوع، کشمش پلویی دارای کمترین سطح از فیبر، کربوهیدرات، قند و پروتئین است.

در بین کشمش سبز و کشمش طلایی، تمامی ریزمغذی های نوع سبز از نوع طلایی بیشتر است. کشمش سبز دارای قند بیشتری بوده و افراد مبتلا به بیماری دیابت باید در خوردن آن جانب احتیاط را رعایت کنند. جالب آنکه کشمش دارای حجم قابل توجهی از چربی غیر اشباع می باشد و در مقابل سهم پروتئین آن بسیار ناچیز است.

از دیگر ویتامین ها و مواد معدنی موجود در کشمش می توان به ویتامین های C ، B6 و مواد معدنی شامل آهن، پتاسیم، منیزیم و کلسیم اشاره کرد.

خواص مصرف کشمش چیست؟

خواص مصرف کشمش چیست؟ کشمش از جمله مواد خوراکی است که قیمت آن نسبتا ارزان بوده و تمامی افراد با هر بودجه ای قادر به تهیه و بهره مندی از خواص بی نظیر آن هستند. این ماده خوراکی خاصیت آنتی اکسیدانی بالایی داشته و از سلول های بدن در مقابل رادیکال های آزاد محافظت می کند. کشمش به دلیل سطح بالای پتاسیم برای سلامت قلب و عروق مفید بوده و موجب پایین آمدن کلسترول بد خون می شود.

تحقیقات دانشمندان نشان داده است کشمش برای پیشگیری از ابتلا به پوکی استخوان مفید بوده و به بانوان پیش از رسیدن به سن یائسگی توصیه می شود حتما مصرف این ماده خوراکی را در برنامه غذایی خود قرار دهند. کشمش یک ماده غذایی بسیار شیرین است، اما هیچ آسیبی به دندان وارد نکرده و برخلاف تصور اولیه، به سلامت دندان ها و لثه کمک می کند.

فیبر موجود در کشمش به هضم بهتر غذا، عملکرد بهتر روده و ممانعت از بروز یبوست منجر می شود. این خاصیت کشمش موجب حفاظت بدن در برابر سرطان روده بزرگ خواهد شد. این ماده خوراکی قادر است از بروز دیگر انواع سرطان هم پیشگیری کند. این خوراکی کوچک تاثیر مثبتی در برطرف کردن سستی، رخوت، ناراحتی های عصبی و استرس دارد.

ورزشکاران از کشمش در رژیم غذایی خود استفاده می کنند زیرا به حفاظت از سلول ها کمک کرده و از گرفتگی عضلانی پیشگیری می کند. افرادیکه درگیر بیماری فشار خون هستند می توانند برای کنترل این بیماری از کشمش استفاده کنند. بهتر است کشمش جایگزین تنقلات مضر برای کودکان و محصلان شود تا مواد مغذی و مورد نیاز بدن آنها به خوبی تامین شود.

قیمت کشمش دستچین درشت

قیمت کشمش دستچین درشت قیمت کشمش دستچین به عوامل متعددی مانند فصل عرضه انگور، نوع کشمش، حجم خرید و نوسانات بازار بستگی دارد. فروشندگان اصلی با در اختیار داشتن مرغوب ترین نوع کشمش که از تولیدکنندگان برتر کشور خریداری کرده اند، این محصول را با بالاترین کیفیت و قیمتی ارزان در دسترس مصرف کنندگان قرار می دهند. همواره خرید مستقیم و بدون واسطه محصول بهترین روش برای دریافت آن با بهترین قیمت خواهد بود.

خریداران عمده کشمش درشت دستچین، فروشگاه های عرضه کننده خشکبار و آجیل، کارخانه های صنایع غذایی، قنادی و کیک پزی ها و … هستند. این محصول در صورت داشتن کیفیتی درجه یک می تواند به عنوان کشمش صادراتی انتخاب شده و با کمک شرکت های بازرگانی معتبر و دارای مجوز، به بازارهای جهانی ارسال شود.

برای داشتن صادراتی موفق، باید کشمش در بسته بندی های بهداشتی، استاندارد و زیبا قرار گرفته که دارای تاریخ تولید و انقضا و نشان بهداشت معتبر باشد. درصورتیکه محصول کاملا ارگانیک تولید شده باشد، این موضوع بر روی بسته بندی درج خواهد شد و بدون شک مشتریان خارجی به خرید چنین محصولی تمایل بیشتری دارند.

می توان برای سفارش عمده کشمش درشت، از دو شیوه خرید حضوری و یا غیرحضوری استفاده کرد. امروزه تمامی فروشندگان مطرح و صاحب نام دارای صفحات اینترنتی فروش بوده که کار انتخاب و ثبت سفارش را برای مشتری آسان تر می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما