قیمت کشمش دستچین ریز

قیمت کشمش دستچین ریز به فاکتور های متعددی وابسته است و همین موضوع باعث شده تا نتوان نرخ ثابتی را برای آن تعیین کرد و قیمت کشمش خرمایی عمده همواره در حال نوسان باشد، از عوامل تأثیر گذار در قیمت این محصول می توان به نحوه تولید، مواد اولیه به کار رفته، حجم خرید، نوع بسته بندی و نحوه فروش آن اشاره داشت که در میان این موارد روش فروش تأثیر قابل توجهی در قیمت کشمش آفتابی خشک دارد.

قیمت کشمش دستچین ریز

راهنمای انتخاب کشمش آفتابی

راهنمای انتخاب کشمش آفتابی خرید بهترین کشمش پلویی نیازمند رعایت یک سری از نکات است تا بتوان خریدی هوشمندانه و رضایت بخش را تجربه کرد، اینک قصد داریم راهنمای خرید کشمش پلویی را بازگو کرده و شما را برای انجام خرید بهتر یاری کنیم.

در مرحله اول بهتر است کشمش را از مراکز و نمایندگی های مجاز و معتبری که محصولات خود را به صورت مستقیم به فروش می رسانند، خریداری نمایید. با خرید مستقیم و بدون دخالت واسطه ها، می توانید کشمش را در کیفیتی بالا تر و با پرداخت هزینه کم تری تهیه کنید. نکته بعدی کیفیت کشمکش است، بهتر است قبل از خرید کمی از کشمش را بچشید تا از طعم شیرین آن مطمئن شوید، همچنین به ظاهر کشمش ها دقت کنید تا در اندازه های یکسان و بدون کرم زدگی باشند.

این امکان وجود دارد که در میان شما مشتریان عزیز افرادی حضور داشته باشند که بخواهند برای خرید کشمش آفتابی اقدام کنند. به این دسته از افراد توصیه می کنیم که قبل از انجام هر کاری قیمت روز انواع کشمش را به دست بیاورند تا بتوانند بر اساس آن خریدی هوشمندانه را تجربه کنند. این نرخ روز را می توان از طریق سامانه های اینترنتی به دست آورد

در مراکز ما تولید این محصول تقریبا بدون دخالت دست انجام می شود و می توانید با خاطری آسوده آن را در سبد غذایی خود جا دهید و از طعم لذیذ آن لذت ببرید. کشمش پلویی ارزش غذایی بالایی دارد، این محصول سرشار از مواد معدنی و ریز مغذی ها بوده و با مصرف آن خواص فراوانی به بدن منتقل می شود.

خواص مصرف کشمش چیست؟

خواص مصرف کشمش چیست؟ انواع کشمش سرشار از مواد معدنی و ترکیبات آلی بوده و از ارزش غذایی بالایی برخوردار اند. این محصول حاوی مقادیر زیادی از ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها است و با مصرف آن خواص فراوانی به بدن منتقل می شود، از مهم ترین فواید کشمش می توان به این موارد اشاره کرد:

  • تقویت استخوان ها: کلسیم موجود در کشمش برای تقویت و تراکم استخوان ها بسیار مفید بوده و در درمان التهابات مفاصل و آرتروز بسیار مؤثر است.
  • درمان کم خونی: کشمش دارای میزان آهن قابل توجهی بوده و مصرف آن به کسانی که دچار کم خونی هستند بسیار توصیه می شود.
  • ‌پیشگیری از سرطان: آنتی اکسیدان های موجود در کشمش تأثیر چشمگیری در دفع رادیکال های آزاد و ترمیم بافت سلولی پوست داشته و سبب جوانسازی آن می شود. همچنین کشمش دارای خاصیت پلی فنل بوده و از ابتلا به سرطان پیشگیری می کند.
  • بیشتر بخوانید: کشمش تیزابی
  • افزایش وزن: اگر به دنبال یک راه سالم برای افزایش وزن خود هستید به شما توصیه می کنیم کشمش را در برنامه غذایی خود جا دهید. کشمش میزان کالری مناسبی دارد و برای تامین انرژی بدن و افزایش وزن بسیار مفید است.
  • حفظ سلامت دهان و دندان: با این که کشمش بسیار شیرین و چسبناک است اما به هیچ وجه سبب خرابی دندان ها نشده و با داشتن اسید اولئانولیک از رشد میکروب ها جلوگیری کرده و تأثیر چشمگیری در حفظ سلامت دهان و دندان دارد.

نحوه نگهداری کشمش خرمایی

نحوه نگهداری کشمش خرمایی نحوه نگهداری کشمش خرمایی بسیار آسان است، فقط کافی است آن را در دمای مناسب و به دور از نور مستقیم خورشید قرار دهید تا مدت زمان بیشتری قابل استفاده باشد، همچنین بهتر است کشمش را درون ظروف و یا کیسه های درب دار قرار دهید تا از نفوذ هرگونه رطوبت و آلودگی ها به درون آن جلوگیری شود. مراحل تولید کشمش خرمایی به شرح زیر است:

  • بوجاری مقدماتی: در این مرحله محصول از هر گونه ساقه، خوشه و برگ و دیگر مواد زائد پاکسازی می شود.
  • شستن انگور ها: انگور طی فرایند برداشت و حمل و نقل دچار آلودگی هایی می شود که نیاز به شست و شو دارد، این کار توسط بهترین دستگاه ها همراه با جدا کردن دانه های ریز و غوره انجام می شود.
  • گوگرد زنی: محصول را برای جلوگیری از کپک زدگی، نفوذ حشرات و شفاف شدن رنگ آن گوگرد زنی می کنند.
  • خشک کردن: در این مرحله، سریعا کشمش ها راپس از شست و شو، توسط دستگاه های تونلی خشک می کنند.
  • غربال کردن کشمش: باز هم کشمش ها پاک سازی می شوند تا کاملا یک دست و یک نواخت باشند.
  • بسته بندی: در این مرحله براساس نیاز مشتری مقدار کمی روغن به کشمش ها افزوده می شود تا به رنگ آن جلا دهد سپس آن را در بسته بندی های استاندارد و استریل شده قرار می دهند.

مراکز فروش کشمش دستچین ریز

مراکز فروش کشمش دستچین ریز مراکز فروش کشمش دستچین ریز با استقرار مراکز پخش بی شمار در سطح کشور زمینه عرضه مستقیم و بی واسطه انواع محصولات خود را فراهم نموده است تا خریدارانی که دسترسی آسانی به اینترنت ندارند به راحتی بتوانند محصول مورد نیاز خود را به صورت کلی یا جزئی خریداری کنند.

فروشنده کشمش بیدانه آفتابی علاوه بر فروش حضوری، فروش غیر حضوری نیز دارد به گونه ای که از طریق سایت های اختصاصی خود، روند توزیع کشمش را انجام می دهد تا متقاضیان بتوانند در قبال تهیه آن هزینه های اندکی را بپردازند، در واقع پخش مستقیم سبب حذف دلال ها و واسطه ها، اطمینان از کیفیت محصول و کاهش هزینه های اضافی و جانبی می شود.

چنانچه شما هم قصد خرید کشمش باکیفیت را با قیمتی استثنائی دارید می توانید به وب سایت ما مراجعه کنید و پس از مشاهده انواع نمونه های این محصول، سفارش خود را ثبت کنید، خرید اینترنتی این امکان را به شما می دهد که بتوانید بدون پرداخت هزینه های اضافی و جانبی در حمل و نقل، محصول دلخواه خود را در سریع ترین زمان ممکن و به صورت غیر حضوری خریداری نمایید.

همچنین در صورت نیاز به راهنمایی های بیشتر می توانید با کارشناسان ما در واحد پشتیبانی و فروش ارتباط برقرار کنید، همکاران ما خدمات لازم جهت خرید بهتر و دقیق مصرف کننده را فراهم نموده و تمامی محصولات این مجموعه را به نحو احسنت به مشتریان گرامی معرفی می نمایند.

1

  1. سلام چقد خوبه سایتتون بیشتر انواع محصولات کشمش رو داره باید حتما تست کنم زنده باشید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما