مراکز فروش کشمش طلایی عمده

قیمت کشمش طلایی عمده بسیار ارزان‌ تر از بسته‌ بندی این محصول می‌باشد این محصول به دو صورت عمده و بسته‌بندی در بازار عرضه می‌شود. بازار عرضه کشمش صادراتی به دلیل نوسانات گوناگون تغییرات چشمگیری داشته‌است و همین امر تاثیر زیادی در قیمت خرید عمده کشمش توسط مشتریان دارد، همچنین قیمت و پخش کشمش طلایی صادراتی با توجه به کیفیتی که دارد فصل برداشت، نوع کارخانه و برند تولیدی و سایر خصوصیات در قیمت نهایی این محصول تاثیرگذار است.

مراکز فروش کشمش طلایی عمده

روش تهیه کشمش طلایی چگونه است؟

روش تهیه کشمش طلایی چگونه است؟

کشمش طلایی همانطور که از اسمش پیداست دارای رنگی طلایی است و جزو بهترین کشمش های موجود در بازار فروش می باشد که متقاضیان بسیار زیادی دارد و بیشتر مصرف کنندگان به مقدار بسیار انبوهی این کشمش را خریداری می کنند. کسانی که دنبال کشمش مناسبی هستند بهترین کشمش همین کشمش طلایی می باشد.

میزان کالری موجود در هر صد گرم کشمش به میزان ۱۵ کیلو کالری می باشد که این میزان از انرژی در مقایسه با بسیاری از مواد غذایی کم و ناچیز است البته این میزان کالری در کشمش های مختلف متفاوت است و به نوع منطقه و همچنین نوع منطقه و خاکی که این انگور ها در آن کشت می شود بستگی دارد.

البته میزان تابش نور خورشید از عوامل موثر در تعیین میزان کالری این کشمش به شمار می آید، ولی به طور کلی میزان انرژی نهفته شده در این سبزی ناچیز و قابل چشم پوشی است.

این محصول غذایی به دلیل کالری کم در رژیم غذایی افرادی که قصد کاهش وزن دارند به چشم می خورد، و دلیل استفاده از این کشمش ویتامین و املاح معدنی موجود در آن است، وجود ویتامین کا در این محصول موجب بهبود گردش خون در محل زخم و پارگی پوست شده و از ایجاد خونریزی های گسترده جلوگیری به عمل می آورد.

کشمش طلایی از کشمش های بی دانه و خوشمزه و مورد علاقه ایرانیان است که برای پخت پلو و غذاها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و برخی از خواص کشمش طلایی درجه 1 پلویی بدین شرح می باشد:

  • کشمش طلایی پلویی با داشتن کلسیم باعث تقویت استخوان های بدن و دندان ها می شود و از این رو نباید از مصرف آن در غذا غافل بود.
  • از دیگر خواص کشمش طلایی ایجاد انرژی زایی در بدن به دلیل پروتئین های موجود در آن است که می توان آن را در غذا و یا حتی به صورت خام و همراه خشکبار دیگری چون نخودچی مصرف نمود.
  • کشمش طلایی با داشتن ترکیبایت چون بیوفلاوونوئیدها سموم مضر را از بدن دفع می کند و همچنین چربی های بد و بی فایده بدن را کاهش می دهد.
  • در کشمش طلایی مقادیری از آنتی اکسیدان ها و پلی فنول های وجود دارد که موجب تولید کلاژن می شود و از این رو به پاک سازی پوست و جوان شدن آن کمک می کند.
  • وجود کشمش در پلو و خوردن آن می تواند برای مو مفید بوده و مانع از ریزش مو شود و همچنین شوره سر تا اندازه ای درمان می کند.

بررسی ویژگی هایی کشمش طلایی

کشمش طلایی به عنوان یک میوه خشک شده از ارزش غذایی بالایی برخوردار است و همچنین گذشته از اینکه توانسته ارزش تغذیه ای بالایی را به خود اختصاص دهد، سرشار از مواد معدنی همچون آهن و کلسیم و پتاسیم بوده است که وجود آنها برای سلامتی بدن انسان لازم و ضروری می باشد و همچنین خواص درمانی بیشماری را به خود اختصاص داده است که از جمله آنها می توان به خواص کشمش طراحی برای معده اشاره کرد.

کشمش طلایی به اندازه و به صورت مداوم برای معده سلامتی های به همراه داشته است به این صورت که شما با مورد استفاده قرار دادن اندازه کافی از کشمش طلایی در برنامه غذایی خودتان باعث شده اید که فیبر لازم آن را استفاده کنید و در نهایت باعث هضم راحت و راحتی کارکرد معده و جلوگیری از نفخ و گاز معده شوید.

در واقع مصرف کشمش به اندازه به‌ خاطر وجود فیبر قابل توجه و همچنین آنتی اکسیدان آن باعث شده است که هم باعث راحتی هضم غذا و راحتی معده شود و هم اینکه وجود آنتی اکسیدان توانسته است با رادیکال‌ های آزاد در بدن مقابله کند و در نهایت سلول‌ های مضر را تخریب و از به وجود آمدن سرطان معده جلوگیری کند.

در صورت شما می توانید از کشمش طلایی برای سلامتی معده بهره ببرید که به اندازه کافی آن را مورد استفاده قرار دهید و همچنین استفاده شما به صورت مداوم باشد در غیر این صورت نه تنها اثر نداشته است بلکه مشکلاتی را هم برای سلامتی معده به بار می آورد.

تفاوت کشمش طلایی با مویز

تفاوت کشمش طلایی با مویز کشمش از خشک شدن انگور به دست می آید هر انگوری کشمش متفاوتی دارد. کشمش طلایی پلویی نوعی خاص از انگور است که به روشی خاص به کشمش تبدیل شده است. قیمت کشمش با توجه به نوع کشمش و کیفیت آن متغیر است.

 

انواع کشمش پلویی تولید شده در ایران از کیفیت مطلوب و بسیار بالایی برخوردار است همین امر باعث شده است فروش کشمش طلایی ایرانی علاوه بر بازار داخلی در سطح بین المللی نیز بسیار رونق داشته باشد و باعث سود دهی و ارز آوری برای صادر کنندگان شود.

راه های تشخیص کیفیت کشمش: شن و سنگ ریزه داخل کشمش وجود نداشته باشد و کشمش کاملا یک رنگ و یک دست باشد. کثیفی و آفت زدگی در کشمش ها وجود نداشته باشد. بدون شپشک و کرم خوردگی باشد، کشمش ها له شدگی و شکرک زدگی نداشته باشند.

بزرگ ترین تولید کنندگان کشمش که در زمینه تولید کشمش طلایی و توزیع کشمش طلایی فعال هستند در شهر ملایر در استان همدان، شهر قوچان در استان خراسان رضوی و شهر کاشمر در استان خراسان شمالی قرار دارند.

کشمش طلایی نسبت به کشمش آفتابی و کشمش سایه خشک از کیفیت بالاتری برخوردار است و از نظر ظاهری شکل و فرم زیباتر و بهتری دارد و بلند و کشیده تر است و از این جهت طرفداران بیشترز داشته و محصول بازار پسندی است.

خواص کشمش: انرژی زا بوده، مناسب برای کاهش استرس، رفع خستگی، درمان کم خونی، تقویت معده، تقویت حافظه، افزایش وزن، پیشگیری از سرطان، پیشگیری از پوکی استخوان، تقویت اعصاب، تصفیه خون است.

 

مهمترین مصارف کشمش طلایی

کشمش آن دسته از خشکبار است که به خاطر طعم شیرین و خوشمزه اش و همین طور به دلیل خاصیت فراوان مصارف کشمش طلایی بسیار زیاد است.

مشخصات بهترین کشمش طلایی درجه ۱ صادراتی به این شکل است که این نوع محصولات بسیار مرغوب می باشد، بهترین نوع کشمش ها کاملا تازه است و از طعم بسیار ویژه ای برخوردار می باشد، همچنین شکل، ظاهر این نوع محصولات کاملا یک اندازه، یکدست است و مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان واقع شده و شیرین بودن برترین کشمش ها مناسب می باشد.

دانه درشت بودن و بزرگ بودن آن می باشد که هر چه دانه درشت تر باشد از کیفیت بالاتری برخوردار می باشد که با چشم به راحتی قابل تشخیص می باشد و هم چنین باید سنگین وزن باشد که با مقداری فشار دادن می توان به مغز دار بودن آن پی برد و اگه به راحتی له شد بدانید دچار از آفت زدگی به دور شده است و باید وزن آن را سنجید تا از سنگین بودن آن اطمینان حاصل نمود.

کشمش طلایی پلوییر باید زرد رنگ یا طلایی رنگ باشد و از هرگونه رنگ و مواد شیمیایی به دور باشد که اگر رنگی بسیار تیره داشت بدانید بیش از حد آفتاب خورده است و رنگ آن تیره شده است و هم چنین اگر آفتاب بیش از حد به آن خورده باشد باعث خشکی و بدون رطوبت آن شده است که مزه و طعم آن را تغییر می کند و دلچسب نمی باشد.

این نوع کشمش عطری عالی و بی نظیری دارد که با بوییدن به راحتی قابل تشخیص می باشد که با باز شدن درب پلاستیک عطر و بوی انگور تمام اتاق را فرا بگیرد و عطر آن تمام اتاق را فرا می گیرد و همین طور طعم و مزه ای عالی دارد که با خوردن آن فرد احساس رضایت می کند و مشتاق به خوردن آن می شود.

فروشنده کشمش طلایی درجه 1 صادراتی از جمله بهترین فروشنده هایی است که در این زمینه اقدام به ارائه انواع کشمش های درجه یک و با کیفیتی کرده و به طور کامل نیاز مشتریان را به این نوع محصول برطرف کرده است. کشمش های طلایی یکی از بهترین نوع کشمش های پلویی است که می توانید به راحتی و بدون نیاز به هیچ منبع انرژی مورد استفاده قرار دهید و از خواص این ماده خوشمزه لذت ببرید و در پخت غذا ها نیز از ان استفاده کنید.

توزیع کننده کشمش طلایی عمده

توزیع کننده کشمش طلایی عمده کشمش به عنوان یکی از فرآورده های انگور محسوب می شود که انواع مختلفی را شامل می‌ شود کشمش طلایی درجه 1 یکی از انواع متفاوت آن می‌ باشد که به عنوان کشمش پلویی هم معروف است. انواع کشمش طلایی به دو روش سنتی و صنعتی به طور عمده در حال تولید می باشند، مرکز عرضه کشمش طلایی درجه 1 پخش و عرضه این محصول را به صورت بسته بندی شده در بسته های کارتونی در وزن های مختلف به صورت مستقیم به بازارهای داخلی کشور داشته است.

پخش کنندگان کشمش طلایی درجه ۱ پلویی این ماده غذایی را به صورت فله ای و یا بسته بندی شده با وزن های مختلف در سراسر کشور پخش و توزیع می‌ کنند و از این طریق امکان خرید را برای مشتریان خود فراهم می نمایند، این پخش کنندگان با پخش عمده این محصول سبب کاهش قیمت آن و همچنین برطرف کردن نیاز مشتری می گردند و آن را با کیفیت عالی و قیمت مناسب در اختیار بازارهای داخلی در سراسر کشور قرار می‌ دهند.

پخش کشمش طلایی درجه1 در بازار حضور فعالی دارد و با تجربه و شناختی که در این عرصه داشته انواع مختلف کسمش را در کیفیت های بالا و قیمت های مناسب در دسترس مشتریان قرار می دهد، همچنین این کشمش به دلیل مزایای زیادی که دارد از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد.خرید کشمش طلایی را تنها از شرکت های پخش کننده به صورت مستقیم دریافت کنید و اما خرید عمده این محصول مساوی با کاهش قیمت می باشد.

 

خرید عمده کشمش طلایی درجه یک

قیمت کشمش طلایی درجه یک در انواع مختلف آن با توجه به درجه کیفیت آن و همچنین نوع بسته بندی اش متفاوت می باشد اما باید این نکته را بدانید که کشور ایران در زمینه تولید انواع کشمش جایگاه خیلی خوبی را در جهان به خود اختصاص داده است و آمار بالایی از تولیدات انواع را شامل می شود و این دلیلی بر آن شده است که انواع کشمش از جمله کشمش طلایی با قیمتی مناسب و به صرفه به دست مصرف کننده و خریدار برسد.

انگور را برای تبدیل شدن به کشمش به دو روش خشک میکنند، صنعتی و سنتی. در روش سنتی انگورها را با قرار دادن در زیر مستقیم نور آفتاب یا با آویزان کردن در مکانی با شرایط خاص خشک می کنند و در روش صنعتی انگورها را با دود گوگرد یا تیزاب خشک می کنند. کشمش ها با توجه به شیوه خشک شدنشان به سه دسته کشمش انگوری، کشمش آفتابی و کشمش تیزابی تقسیم می شوند.

فروش کشمش از چند طریق انجام می شود که شما برای خرید کشمش مورد نیاز خود می توانید به یکی از مراکز زیر مراجعه کنید: نمایندگی های پخش و فروش، فروشگاه های خشکبار، سوپر مارکت ها، فروشگاه های زنجیره ای و سایت های اینترنتی

کشمش طلایی صادراتی به کشمش های زرد رنگ و براق، با کیفیت، درشت، بدون هسته، بسیار خوش مزه و شیرین و تمیز شده گفته می شود که از آن به عنوان کشمش آجیلی نیز استفاده می شود که بسیار خوشمزه است و باعث می شود صورت زیبایی داشته باشیم.

 

قیمت کشمش طلایی در فروش عمده

قیمت کشمش طلایی در فروش عمده

محصول درجه یکی کشمش مرغوب طلایی درشت از موارد دیگر است که بازار صادرات حجم بالایی را به این گونه ها اختصاص داده و با ارائه هزینه هایی کم، خریداران خارجی را هم خشنود می کند، صادرات کشمش با قیمت عمده از طریق شرکت هایی که در عرصه صادرات و واردات مشغول به کار و فعالیت می باشند انجام می شود. شرکت صادراتی کشمش در تلاش است تا با ارائه محصولاتی ناب و مرغوب به حجم گسترده ای از نیاز متقاضیان در گوشه و کنار کشور پاسخ مثبت گوید.

شرکت صادرات کشمش طلایی، با برقراری ارتباط با شرکت های خارجی تلاش کرده تا گلچینی از بهترین محصولات خود را به آن برساند. شرکت صادراتی ما، این محصولات را به صورت منتخب جدا کرده و قیمت های مناسبی هم برای عرضه آن در نظر گرفته است. صادرات کشمش از جانب این شرکت براساس سفارشاتی بوده که این شرکت دریافت کرده و این امر از هر نظر حائز اهمیت خواهد بود.

  • تبلیغات: 
    1. آیا می دانستید جویدن کشمش باعث خوشبو شدن دهان می شود؟
    2. تاثیر کشمش سبز در درمان سرطان روده
    3. قیمت عمده مویز اصل ملایر
    4. کشمش تیزابی ارزان ارگانیک درجه یک

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما