تولید کشمش آفتابی بی دانه

تولید کشمش آفتابی بی دانه در شهرهای مختلف کشور از جمله بجنورد، مشهد، بیرجند،قزوین و چندین شهر دیگر با بهترین کیفیت انجام می‌شود و سپس با فرآوری و بسته بندی آن در کارخانه توسط مراکز توزیع خریداران و مصرف کنندگان عرضه می‌شود. کشمش بی‌دانه آفتابی بسیار خوشرنگ بوده و طعم شیرینی دارد و در مقایسه با سایر رقم های کشمش این محصول رطوبت کمتری دارد چرا که این محصول مستقیما به کمک نور آفتاب خشک می‌شود.

تولید کشمش آفتابی بی دانه

چند خواص کشمش آفتابی

چند خواص کشمش آفتابی کشمش آفتابی که اندازه های ریز و درشتی دارد از مرغوبیت بالایی برخوردار است و خواص بسیار زیادی دارد که میل به مصرف آن توسط آحاد جامعه روز به روز افزایش پیدا می‌کند. در اینجا به چند نمونه از خواص شگفت انگیز این خشکبار شیرین اشاره خواهیم کرد.

مصرف کشمش آفتابی که مواد آلی زیادی در آن وجود دارد باعث افزایش هورمون استروژن و افزایش قوای جنسی می‌شود. علاوه براین ویتامین‌های زیادی هم در آن وجود دارد که سبب افزایش قدرت بدنی شده و در درمان بیماریهایی چون دندان درد، کم خونی و اختلالات پوستی فوق العاده مفید می‌باشد.

این محصول سدیم‌ و چربی کم و در عین آنتی‌ اکسیدان زیادی دارد که استفاده از آن سطح کلاژن پوست را بالا برده و از ایجاد چین و چروک در صورت جلوگیری می‌کند روند پیری را به تاخیر می‌اندازد. رگهای خونی با خوردن کشمش آفتابی عملکرد بهتری خواهند داشت به این دلیل که این ماده منبع غنی ویتامین B و پتاسیم است و این مواد از نیازهای ضروری بدن بشمار می‌روند.

مصرف روزانه چند دانه کشمش آفتاب خشک باعث جلوگیری از سرطان کولون‌ می‌شود همچنین این خوراکی لذیذ کلسترول خون را تنظیم کرده و موجب کاهش بیماری های قلبی خواهد شد. مصرف این دانه های شیرین که از سلولهای بدن در برابر آسیب دیدگی محافظت می‌کند برای ورزشکاران بسیار مفید می‌باشد.

نرخ کشمش آفتابی صادراتی

نرخ کشمش آفتابی صادراتی کشمش آفتابی صادراتی در رنگهای سیاه، طلایی، قهوه ای تیر و قرمز موجود بوده و خرید و فروش آن براساس تقاضای خریداران بصورت فله‌ و بسته ای انجام می‌پذیرد. این محصول به چند دلیل عمده با نرخ متفاوتی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد که این دلایل عبارتند از:

  1. کیفیت و رنگ کشمش
  2. برند‌ تولید کننده محصول
  3. وزن محصول و نوع بسته بندی آن
  4. شیوه خرید و مقدار تقاضای کشمش توسط خریدار

راه‌های متفاوتی برای خرید انواع کشمش آفتابی وجود دارد اما با این حال خرید اینترنتی‌ این محصول امروزه بیشتر مورد توجه متقاضیان قرار گرفته است که هزینه کمتری نسبت به سایر روشها دارد. بنابراین درصورتی که تمایل به خرید کشمش سیاه و یا هر کشمش دیگری دارید می‌توانید از طریق همین سایت این محصول را سفارش داده و منتظر دریافت آن درب آدرس مورد دلخواه خود باشید.

  • تبلیغات: 
    1. قیمت آلو خشک خوانسار ممتاز
    2. توت خشک سفید باعث تقویت حافظه
    3. حقایقی در مورد انجیر خشک و بهبود سرطان معده
    4. قیمت کشمش سبز قلمی کاشمر

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما