خرید عمده کشمش پلویی سیاه

خرید عمده کشمش پلویی سیاه، تأثیر به سزایی در کاهش قیمت تمام شده آن دارد و شما با خرید کشمش در حجم بالا می توانید آن را با پرداخت هزینه کم تری تهیه کنید. پخش کننده کشمش این محصول را در بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت خدمت مشتریان خود ارائه می کند. کشمش پلویی پاک کرده با بهره گیری از بهترین و پیشرفته ترین دستگاه های سورتینگ تولید و در بسته بندی های استاندارد روانه بازار می شود.

خرید عمده کشمش پلویی سیاه

طرز تهیه کشمش پلویی سیاه

طرز تهیه کشمش پلویی سیاه اینک قصد داریم طرز تهیه کشمش پلویی سیاه را برای شما بازگو کنیم تا با روش تولید این محصول آشنا شوید.

  1. شناسایی نوع انگور: در تهیه ی کشمش پلویی سیاه از انگوری استفاده شده که کاملاً رسیده و شیرین است و دانه ای ندارد.
  2. شیوه ی شستن انگور ها: دراین مرحله باید انگور ها را از خوشه ها جدا کرد و سپس آن را با مایه ی ضدعفونی که مخصوص سبزیجات هست شست و شو داد.
  3. روش خشک کردن انگور ها: برای خشک کردن انگور راه های متفاوتی وجود دارد.یکی از این روش ها خشک کردن آن ها زیر آفتاب است و برای این منظور باید 15 تا 20 روز زیر آفتاب نگهداری شوند تاخشک گردند. و روش دوم این است که انگور ها به مدت 1دقیقه در محلول تیزاب قرار گیرند و سپس آن ها را به مدت 5 تا 8 روز زیر آفتاب قرار دهند تا خشک شوند.

و اما روش استفاده از کشمش پلویی:

  • کشمش پلویی باید یک ساعت در آب سرد خیس شود توجه داشته باشید که نباید برای خیس کردن آن از آب گرم استفاده کنید زیرا رنگ و مزه ی خود را از دست می دهند.
  • بعد از حدود یک ساعت کشمش ها را آب کشی کنید و در یک تابه کمی روغن بریزید و بگذارید روی حرارت تا داغ شود به مدت 2 الی 3 دقیقه کشمش ها را تفت دهید تا به اصطلاح پفکی شود.

مرکز فروش کشمش پلویی اعلا

مرکز فروش کشمش پلویی اعلا مرکز فروش کشمش پلویی اعلا، همواره تلاش می کنند تا محصولاتی با کیفیت بالا و در عین حال با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان خود قرار بدهد، به همین جهت به فروش محصولات خود به صورت مستقیم اقدام کرده است که موجب شده به علت حذف واسطه های میان تولید کننده و خریدار علاوه بر جلوگیری از کلاهبرداری، قیمت تمام شده کشمش پلویی بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر باشد.

در حال حاضر عرضه کننده کشمش، این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است که بتوانند به صورت اینترنتی محصول مورد نیاز خود را تهیه کنند. با خرید اینترنتی این محصول مشتریان می توانند از مزایای بسیاری مانند صرفه جویی در وقت و هزینه، بهره بردن از مشاوره های رایگان مخصوص سایت، اطمینان از کیفیت کشمش با بررسی نظرات خریداران قبلی و اعتبار سایت اشاره کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما