خرید کشمش زرد دودی مرغوب سورت شده مناسب برای صادرات

کشمش خشک شده در آفتاب اغلب به عنوان کشمش ارگانیک شناخته می شود و فرآوری نشده است، کشمش زرد برای استفاده در صادرات مواد غذایی مناسب است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خرید کشمش زرد دودی مرغوب سورت شده مناسب برای صادرات

کشمش زرد دودی

کشمش زرد دودی کشمش طلایی نوعی میوه خشک است، همچنین ارگانیک نیست اما ممکن است مستقیماً از بسته بندی مصرف شود یا در فرآورده های پخته شده مانند کیک و کلوچه استفاده شود، بهترین انتخاب برای قرص های نان است تا مقدار بیشتری از آن را فراهم کند.

شیرینی و همچنین ارزش غذایی اضافی، حمل و نقل آنها آسان است، فضای کمی را اشغال می کنند و می توانند برای مدت طولانی بدون خراب شدن نگهداری شوند، کشمش طلایی یک جزء قدیمی از انواع غذاهای پخته شده است، کشمش زرد و کشمش سیاه دو رنگی هستند که بیشتر دیده می شوند.

درک تفاوت بین این دو و همچنین درک اینکه آیا می توان یک نوع کشمش را با دیگری در دستور العملی که به کشمش نیاز دارد تغییر داد یا نه، مفید است، میوه را روی سینی های کاغذی پهن می کنند و اجازه می دهند چند هفته در آفتاب خشک شود تا به شکل کشمش سیاه در بیاید.

برای جلوگیری از از دست دادن رنگ طلایی انگور در طول فرآیند خشک کردن، ابتدا آنها را در آب جوش غوطه ور می کنند و سپس با دی اکسید گوگرد می پوشانند، می توان با دمیدن هوای گرم روی اقلام که به صورت یک لایه روی سینی های چوبی چیده شده اند، فرآیند خشک شدن را تسریع کرد.

زمان لازم برای خشک کردن کشمش زرد اغلب کمتر از بیست و چهار ساعت است، ارزش غذایی کشمش سیاه و کشمش زرد یکسان است، اگر کشمش طلایی را با همتای سیاه آن مقایسه کنید، متوجه خواهید شد که هر فنجان کشمش طلایی چند کالری بیشتر، مقداری سدیم بیشتر و یک گرم فیبر اضافی دارد.

از سوی دیگر، تفاوت در کالری و محتوای سدیم آنقدر ناچیز است که اساساً بی ربط است، تفاوتی بین کشمش سیاه و زرد از نظر مقدار کل قند یا چربی وجود ندارد، کشمش زرد در مقایسه با همتایان تیره‌ تر خود شیرین‌ تر و پرپشت‌ تر است.

با این حال، به دلیل عدم وجود دی اکسید گوگرد در طول فرآیند خشک کردن، کشمش سیاه جایگزین طبیعی تری است، علاوه بر این، برخی از مناطق در دسترس بودن کشمش سیاه بیشتر از مناطق دیگر هستند، هنگامی که دستور پخت کشمش نیاز دارد، می توانید از کشمش طلایی یا سیاه استفاده کنید.

روشهای مختلفی برای طبقه بندی کشمش وجود دارد، از جمله رنگ، طعم، اندازه و شکل، در این مقاله، ما انواع مختلفی از این اقلام غذایی کاربردی را که در دسترس هستند کشف خواهیم کرد، اگر پس از مطالعه اطلاعات این صفحه همچنان در مورد کشمش سوالی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت به شما کمک کنیم.

اگر می خواهید یک میان وعده سالم بخرید، کشمش فوق العاده است، آنها در رنگ های مختلف از طلایی تا مشکی و همچنین در اندازه های مختلف وجود دارند، من مطمئن هستم که همه ما در مورد حقایق تغذیه ای این محصول شیرین می دانیم.

حتی 100 گرم از آنها واقعا ارزش خرید دارد. در هر 100 گرم کشمش طلایی، بدون هسته، 302 کالری وجود دارد، درصد چربی، کربوهیدرات و پروتئین تشکیل دهنده هر کالری به شرح زیر است: 1% چربی، 95% کربوهیدرات و 4% پروتئین.

تفاوت رنگ کشمش طلایی با کشمش معمولی به دلیل تفاوت در فرآیند خشک کردن است، رنگ عمیق تری با خشک کردن کشمش در آفتاب به مدت حدود سه هفته به دست می آید، کشمش طلایی، دی اکسید گوگرد، که یک ماده نگهدارنده آنتی اکسیدانی رایج است که در میوه های خشک یافت می شود.

کشمش طلایی بر خلاف نمونه های مشابه خود که در آفتاب خشک شده و به رنگ قهوه ای هستند، در دستگاه آبگیر خشک می شوند و برخلاف آن که در گرمای شدید تابستان خشک می شوند.

اگر به این فکر می کنید که این غذای لذیذ را به طور منظم در رژیم غذایی خود بگنجانید، ممکن است برای شما مفید باشد که در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد تأثیرات و ویژگی های این ماده غذایی پیدا کنید، کبد عضوی از بدن است که مسئول دفع مواد زائد و سایر سموم خطرناک است.

مصرف غذاهای خاص یا تعداد زیاد غذاهای ناسالم به میزان قابل توجهی در تولید این سموم نقش دارد. مصرف کشمش در طول روز ممکن است هم برای سلامت کلی فرد و هم برای سلامت کبد مفید باشد.

این به این دلیل است که اعتقاد بر این است که کشمش به سم زدایی کمک می کند و سلامت کلی را افزایش می دهد، هنگامی که کبد شما سالم است، پوست شما نیز از این روش پیروی می کند و حالت خوبی دارد.

شهر خود را بررسی کنید تا مکانی را پیدا کنید که بتواند کشمش در اختیار شما قرار دهد یا حتی می توانید این میان وعده شیرین را به صورت آنلاین از طریق وب سایت ها خریداری کنید. طلایی ها با رنگ جذابی که برای خرید دارند انتخاب خوبی هستند.

کشمش ممکن است به کاهش خطر بیماری قلبی کمک کند زیرا نشان داده شده است که هم فشار خون و هم سطح قند خون را کاهش می دهد، از آنجایی که کشمش سرشار از فیبر است، خوردن آن ممکن است به شما کمک کند سطح کلسترول بد را در بدن خود حفظ کنید.

به علاوه کشمش کشمیش تامین کننده خوبی از پتاسیم معدنی هستند، کشمش طلایی در آفتاب خشک نمی شود، بلکه در ماشینهای غول‌ پیکری به نام آب‌گیر خشک می‌ شوند که برای کنترل درجه حرارت و رطوبت در طول فرآیند خشک کردن استفاده می‌ شوند.

دی اکسید گوگرد معمولا هم به عنوان نگهدارنده و هم به دلیل مزایای آنتی اکسیدانی که دارد به میوه های خشک اضافه می شود، هنگامی که در معرض حرارت مصنوعی قرار می گیرید، وجود دی اکسید گوگرد به جلوگیری از خشک شدن پوست و تبدیل شدن به رنگ تیره کمک می کند.

کشمش غذای لذیذ و مفیدی است که در ایران از انگورهای خشک شده تهیه می شود، در واقع، خشک کردن انگور باعث افزایش محتوای مغذی میوه می شود، کشمش منبع فوق العاده ای برای طیف گسترده ای از مواد مغذی مهم مانند ویتامینهای B و C و همچنین آهن، منیزیم، کلسیم، پتاسیم و فیبر است.

کشمش طعمی شبیه کارامل و شیرینی دارد، کشمش در حالت طبیعی خود قند زیادی دارد، در عصر امروز، مزارع کشمش تقریباً در هر منطقه ای از جهان موجود است، کشمش یک جزء بسیار سازگار است که ممکن است در طیف وسیعی از غذاهای مختلف گنجانده شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما