سفارش کشمش پلویی سیاه

کشمش پلویی سیاه از انواع کشمش می باشد که با کیفیت بالا در فروشگاه های سراسر کشور به صورت فله ای و یا بسته بندی شده موجود است و برای سفارش این محصول می توانید چه به صورت حضوری و چه غیر حضوری اقدام کنید و آن را خریداری نمایید. هم چنین عرضه کننده این محصول قیمت بسیار مناسبی را برای این نوع کشمش سیاه در نظر گرفته است تا عموم مردم بتوانند آن را خریداری نمایند و از خواص بی نظیر آن بهره مند شوند.

سفارش کشمش پلویی سیاه

بررسی ارزش تغذیه ای کشمش

بررسی ارزش تغذیه ای کشمش کشمش پلویی سیاه از جمله محصولاتی است که از خشک شدن میوه انگور به دست می آید و از ارزش غذایی بسیار بالایی برخوردار است. این نوع خشکبار در انواع غذاهای ایرانی استفاده می شود و طعم بی مثالی را به غذا می دهد که کافیست یک بار امتحان کنید، دیگر بی خیالش نمی شوید. هم چنین صادرات این محصول فوق العاده در کشور حرف اول را می زند و کشور های زیادی خواهان این محصول هستند که این امر به ارزاوری و اقتصاد کشور عزیزمان کمک فراوانی می کند.

این محصول سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی بسیاری می باشد و اگر بخواهیم ارزش غذایی صد گرم کشمش پلویی را بررسی کنیم، به شرح ذیل می باشد:

  • کالری: ۲۹۹ کیلو
  • کربوهیدرات: ۸۰ گرم
  • فیبر: ۴ گرم
  • پروتئین: ۳.۵ گرم
  • پتاسیم: ۷۴۹ میلی گرم
  • آهن: ۲ میلی گرم
  • کلسیم: ۵۰ میلی گرم
  • قند: ۵۹ گرم

وجود هر یک از این مواد معدنی باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود و از خواص آن می توان به: درمان کم خونی، استحکام و مقاومت استخوان ها، پیشگیری از سرطان، جلوگیری از یبوست، درمان بی خوابی، افزایش میل و قوای جنسی، سلامت پوست و مو و غیره اشاره کرد.

برای این که کشمش پلویی عمده را خریداری کنید بهتر است از مراکز شناخته شده آن را تهیه کنید، زیرا گاهی فروشندگان محصولات کهنه و خراب را به جای محصولات طبیعی و تازه به فروش می رسانند که برای اطمینان از با کیفیت بودن محصول خود به مراکز معتبر مراجعه کنید.

قیمت عمده کشمش پلویی سیاه

قیمت عمده کشمش پلویی سیاه بازار خرید کشمش پلویی سیاه از فروش و رونق بالایی برخوردار است و قیمت عمده این محصول نسبت به قیمت جزئی متفاوت می باشد و افرادی که به صورت عمده خرید می کنند در وقت و هزینه صرفه جویی می شود که امروزه بیشتر افراد این نوع خرید را ترجیح می دهند.

همچنین مراکز فروش این محصول، برای خرید عمده نیز تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته اند و کلیه خریداران محترم می توانند همه روزه به مراکز فروش معتبر در سطح کشور مراجعه نمایند و این محصول را خریداری کنند. هم چنین می توانند برای استعلام قیمت به روز شده این محصول وارد سایت فروش آن شوند و ضمن مطلع شدن از قیمت، از راهنمایی کارشناسان مربوطه برای خریدی بهتر و آسان تر استفاده کنند.

  • تبلیغات: 
    1. درمان بیماری سرطان با کمک زرشک
    2. اظهار نظر پزشک معروف در خصوص خواص زرشک
    3. کشمش بهترین میوه خشک
    4. زرشک سیاه تازه خشک فله

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما