صادرات کشمش طلایی ملکان به صورت انبوه به کشور های اروپایی

کشمش طلایی ملکان بسیار باکیفیت و مرغوب است، طعم و مزه این محصول بی نظیر است و اگر محیطی خشک و خنک نگهداری شود دوام و ماندگاری بالایی دارد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

صادرات کشمش طلایی ملکان به صورت انبوه به کشور های اروپایی

صادرات کشمش طلایی

صادرات کشمش طلایی شهرهای مختلفی در کشورمان وجود دارند که قطب تولید انگور و کشمش درجه یک محسوب می شوند، در شهرهای مورد نظر، تولیدکنندگان و کشاورزان از انگور درجه یک و باکیفیت برای تهیه و تولید کشمش طلایی استفاده می کنند.

تولیدکنندگان داخلی ابتدا تولیدات خود را به بازارهای داخلی ارائه می‌کنند تا نیاز در کشور به صورت کامل تامین شود، سپس مراکز تولیدی، مازاد محصولات خود را به بازارهای خارجی و کشور هایی که متقاضی این محصول هستند عرضه می‌کنند.

صادرات کشمش درجه یک طلایی توسط برندهای معتبر به کشورهای بسیار زیادی انجام می شود، ارسال محصول فوق به روش های مختلفی به کشورهای همسایه و حاشیه خلیج فارس انجام می شود.

کشورهای عربی به دلیل که از لحاظ فاصله زمانی با کشورمان نزدیک هستند معمولا محصولات خود را به صورت مستقیم و در طی چند مرحله خریداری می کنند، صادرات محصول مورد نظر به کشورهای اروپایی نیز به روش مستقیم، همچنین روش اینترنتی انجام می شود.

مشتریان داخلی و خارجی می‌توانند با مراجعه به سایت های اینترنتی، سفارش و خرید خود را در کوتاه‌ترین زمان ثبت نمایند و در زمان تعیین شده ارسال های خود را از طریق شرکت‌ های تولید کننده دریافت نمایند.

امروزه بر میزان کشورهایی که خواستار کشمش طلایی مرغوب تولید کشورمان می باشند به شدت افزوده شده است، با افزایش صادرات تولید کنندگان می توانند سود و درآمد بسیار زیادی را هم برای خود و هم برای کشور ایجاد نمایند.

البته توجه به این نکته هم ضروری است که اگر صادرات و تقاضا برای محصولی در بازار های داخلی و خارجی افزایش پیدا کند تولیدکنندگان باید عرضه و تولید را نیز افزایش دهند تا قیمت نهایی محصول برای تمامی مصرف کنندگان مقرون به صرفه باشد.

تولیدکنندگان معتبر داخلی از انگورهای ارگانیک سالم و طبیعی برای تولید کشمش استفاده می کنند، کشمشی که از این طریق حاصل می شود فوق العاده باکیفیت است، طعم و مزه بسیار مطبوعی دارد، مصرف کنندگان می‌توانند در مجالس و پذیرایی نیز از آن استفاده نمایند.

در مراحل تولید انگور و کشمش از هیچ چگونه کود و مواد شیمیایی استفاده نمی شود، در نهایت محصول خواص درمانی بسیار زیادی برای بدن دارد، کشمش طلایی برای تمامی افراد مفید و مناسب است، خانم های باردار و سالمندان نیز می‌توانند محصولات در رژیم غذایی خود قرار دهند.

کشمش طلایی با توجه به عوامل بسیار مختلف قیمت گذاری می شود، شهرهای ملکان، تاکستان، و ملایر از قطب های تولیدی کشمش درجه یک طلایی محسوب می شوند که نیاز داخلی و خارجی را تامین می کنند، سایز و اندازه یکی از عوامل بسیار مهم و تأثیرگذار است.

اگر کشمش موجود در بازارهای فروش از اندازه بزرگ تری برخوردار باشد با قیمت بیشتری نیز به فروش می رسد، کیفیت و نوع بافت محصول که به طریقه خشک کردن آن بسیار بستگی دارد نیز از عوامل مهم تاثیرگذار بر قیمت نهایی با کیفیت کشمش می باشد.

اگر کشمش بافت نرمی داشته باشد و بدون هسته باشد برای مصرف روزانه مناسب تر می باشد، به همین دلیل تقاضا برای آن بسیار بالاست و نسبت به دیگر محصولات با قیمت بیشتری نیز به فروش می رسد.

تولید کنندگان کشمش درجه یک و باکیفیت را در بسته بندی های بسیار شیک و متنوع، همچنین محکم قرار می‌دهند تا در هنگام ارسال آسیبی به آن وارد نشود تا محصول به صورت سالم و تازه به دست مصرف کننده نهایی برسد، نوع و کیفیت بسته بندی نیز می‌تواند بر قیمت کشمش صادراتی در بازار تاثیر بگذارد.

در بازارهای فروش، کشمش به صورت فله ای و کیلوی نیز موجود می باشد، قیمت نهایی محصولی که به صورت کیلویی عرضه می شود به دلیل هزینه تولید پایین در مقایسه با محصول بسته بندی شده ارزانتر است، مشتریانی که قصد خرید ارزان را دارند بهتر است که کشمش فله ایی را برای خرید انتخاب نمایند.

اگر صادرات به صورت اینترنتی انجام شود مشتریان خارجی می‌توانند بدون مراجعه مستقیم به کارخانجات و مراکز تولیدی در کشورمان، خرید خود را در کوتاه ترین زمان و با کمترین قیمت ممکن انجام دهند.

مشتریان بعد از خرید باید محصول مورد نظر را در جای خشک و خنک نگهداری نمایند، محیطی که برای نگهداری کشمش انتخاب می‌شود باید به دور از رطوبت و دور از نور خورشید باشد، چون اگر کشمش در جای مرطوب و یا خیلی گرم قرار داده شود کیفیت خود را از دست می‌دهد و برای مصرف روزانه مناسب نمی باشد.

کشمش طلایی دارای ویتامین و مواد معدنی بسیار مفیدی است افرادی که دچار کم خونی هستند می توانند محصول فوق را به صورت روزانه برای درمان بیماری خود استفاده کنند، در بازارهای داخلی نیز کشمش صادراتی وجود دارد که به دلیل کیفیت بالا با قیمت بیشتری عرضه می شود.

برای صادرات ابتدا کشمش باید بعد از برداشت وارد کارخانه شود، در مراکز تولیدی، دستگاه های فرآوری و سورت بندی بسیار زیادی وجود دارد که ضایعات کشمش را به صورت کامل جداسازی می کنند و محصولی سالم، تازه، تمیز و پاک شده را وارد بسته بندی می کنند.

در کارخانجات مورد نظر افراد بسیار زیادی مشغول به کار هستند، اگر تقاضا و تولید افزایش پیدا کند تولید‌کنندگان می‌توانند از افراد بسیار زیادی استفاده نمایند، به همین دلیل می توانند به اشتغالزایی و رونق اقتصادی کشور کمک کنند.

کیفیت بالای کشمش طلایی باعث می شود که تولیدکنندگان داخلی بتوانند جایگاه بسیار مناسبی در بین کشورهای صادر کننده برای خود کسب نمایند، در نتیجه برند های داخلی می توانند تولیدات خود را با قیمت بالاتری به بازارهای جهانی عرضه کنند.

معرفی ویژگی های محصول و بازاریابی مناسب نیز یکی از عوامل بسیار مهمی است که بر میزان فروش محصول در بازار های جهانی تاثیرگذار است، صادرات با تضمین کیفیت و قیمت از سوی تولید کنندگان به نام انجام می‌شود، این امر باعث می‌شود که مشتریان در بازارهای خارجی رضایت بیشتری داشته باشند و فروش افزایش یابد.

بسیاری از تولیدکنندگان تلاش می‌کنند که عرضه را به صورت مستقیم و با حذف کلی تمامی واسطه ها در سراسر کشور انجام دهند چون در این صورت می توانند قیمت نهایی محصول عرضه شده خود را به قیمت واقعی و درب کارخانه نزدیک‌ تر کنند.

شما می توانید برای خرید محصول به مراکز فروش اصلی و معتبر مراجعه کنید، اگر خرید کشمش از فروشندگان اصلی انجام شود مشتریان می توانند با ضمانت سلامت محصول اقدام به خرید کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما