عرضه کننده کشمش زرد طلایی صادراتی

کشمش زرد طلایی صادراتی را جهت اطمینان از کیفیت و صرفه جویی در هزینه، زمان و انرژی می توان به طور مستقیم و بی واسطه از عرضه کننده آن به شکل اینترنتی خریداری نمود زیرا این افراد یا خود جزء تولید کنندگان هستند یا به عنوان نماینده فروش فعالیت دارند از این رو قادر به تشخیص نوع اصل از بی کیفیت و پاسخگویی به نیاز مشتریان هستند این مجموعه از طریق همین سایت به عرضه آنلاین کشمش زرد صادراتی می پردازد و قابلیت ثبت سفارشات عمده را برای شرکت های بازرگانی مهیا کرده است.

عرضه کننده کشمش زرد طلایی صادراتی

راه‌های شناخت کشمش مرغوب

راه‌های شناخت کشمش مرغوب کشمش از محصولات خشکبار مفید و پر مصرف می باشد که در انواع مختلفی و با کیفیت های متفاوتی در سطح بازار موجود است در واقع کیفیت کشمش وابسته به نحوه خشک کردن، تولید و نوع انگور است اگر چه کشمش در اکثر فروشگاه ها به صورت فله ای و بسته بندی در معرض فروش قرار می گیرد ولی باید راه های شناخت نوع مرغوب از نامرغوب را بدانیم تا بهترین محصول نصیبمان شود.

کشمش مرغوب دارای دانه های یک اندازه با رنگ شفاف و درخشان است که اگر چه نامش کشمش خشک است ولی از بافت نرم و گوشتی برخوردار می باشد البته این رطوبت نباید بیشتر از حد مجاز باشد پس در هنگام خرید توجه کنید که کشمش خشک، بد رنگ و سفت نباشد چرا که این خصوصیت نشان دهنده کشمش کهنه و بی کیفیت است.

کشمش درجه یک فاقد دم و از طعم شیرین و بوی مطبوعی شبیه انگور برخوردار است که به دلیل خشک شدن در شرایط مناسب و عدم استفاده از مواد افزودنی کاملا سالم و ارگانیک است این نوع کشمش هیچ گونه چسبندگی، لهیدگی، کرم خوردگی و حشره ای ندارد و کاملا دانه های آن از هم جدا می شوند.

کشمش اگر تولید شده شهر کاشمر باشد که ارگانیک و مرغوب است پس در هنگام خرید از فروشنده درخواست کنید کشمش طلایی کاشمر را به شما معرفی کند که از لحاظ طعم، رنگ، بافت و قیمت درجه یک و سالم می باشد و مورد آخری را می توان نحوه بسته بندی و قیمت آن نام برد مسلما شرکت های تولیدکننده برای افزایش ارزش محصولات خود بهترین و استاندارد ترین نوع بسته بندی را برای محصولات خود در نظر می گیرند که حقیقتا این محصول قیمت بیشتری نسبت به انواع بی کیفیت دارد.

تفاوت کشمش طلایی با کشمش سبز

کشمش طلایی و کشمش سبز هر دو به دلیل کیفیت عالی و خواص منحصر به فرد در زمره محصولات صادراتی کشور قرار می گیرند شاید این سوال برای بسیاری از افراد پیش آید که تفاوت کشمش طلایی با سبز در چیست؟ ما در این مطلب با ارائه نکاتی شما را در رسیدن به پاسخ این سوال یاری می دهیم.

در واقع تفاوت اصلی این دو کشمش در نحوه تولید آن است که در پی آن مشخصات ظاهری آن ها نیز با هم تفاوت پیدا می کند حال ابتدا به نحوه تولید کشمش سبز توجه کنید؛ در فرآیند تولید کشمش سبز از انگور عسکری کاشمر استفاده می کنند بدین گونه که انگور ها را چیده و به همراه خوشه درون اتاق های مسقف و مشبک از طناب های آویزان می کنند که در این حالت انگور در دمای مناسب و در سایه، خشک می شود.

از آن جایی که نور خورشید در خشک شدن کشمش سبز هیچ دخالتی ندارد و انگور به مرور زمان خشک می شود به این روش خشک کردن، سایه خشک می گویند در واقع کشمش سبز از ظاهر سبز و کشیده ای برخوردار است که فاقد مواد افزودنی می باشد و سرشار از انواع مواد مغذی است در حالی که کشمش طلایی بر خلاف کشمش سبز از رنگ زرد و درخشانی برخوردار است.

علت این رنگ زرد، استفاده از گاز گوگرد در روند تولید این کشمش است به این صورت که کشمش ها را به خانه های مشبکی منتقل می کنند سپس روی یک سینی گوگرد ریخته و آن را آتش می زنند که دود آن سبب زرد شدن رنگ کشمش می شود در واقع این دود تمام میکروب های کشمش را از بین می برد با این اوصاف می توان نتیجه گرفت کشمش سبز؛ کشیده، قلمی و بزرگ و نرم است و در مقابل کشمش طلایی زرد رنگ، گرد و دودی است.

10 خاصیت مهم مصرف کشمش

10 خاصیت مهم مصرف کشمش کشمش شکل خشک شده انگور است که به روش های سنتی و صنعتی و طی فرآیند خاصی به دست می آید و در انواع مختلفی چون؛ طلایی، سبز قلمی، تیزابی، پلویی، سیاه و… در سطح بازار موجود است این محصول به دلیل داشتن انواع مواد معدنی و ویتامین های ضروری از خواص دارو درمانی زیادی برای بدن برخوردار می باشد که ما در ادامه به ۱۰ مورد از آن اشاره مختصری می کنیم.

  1. سلامت قلب؛ کشمش بر خلاف ظاهر کوچک خود سرشار از مواد مغذی بالایی نظیر؛ پتاسیم، منیزیم، فسفر، منگنز، آهن، فولات و انواع آنتی اکسیدان های قوی است که سبب تنظیم فشار خون و کلسترول می شود و از ایجاد بیماری های قلبی پیشگیری می کند.
  2. رفع یبوست؛ کشمش به دلیل داشتن فیبر محلول و نا محلول بهترین درمان برای مشکلات گوارشی تلقی می شود چرا که فرآیند هضم را بهبود بخشیده و به حرکت بهتر مواد زائد درون روده کمک می کند.
  3. جلوگیری از سرطان؛ آنتی اکسیدان های قوی مانند سلنیوم، ویتامین C، A، و E در کشمش موجود هستند که فعالیت رادیکال های آزاد را مختل کرده و مانع ایجاد استرس اکسیداتیو می شوند از این رو سلول های سرطانی قابلیت رشد و تکثیر ندارند.
  4. تقویت ذهن و جسم؛ به کودکان خود کشمش بدهید چرا که املاح معدنی زیادی هم چون؛ پتاسیم، فسفر، منیزیم، کلسیم و آهن دارد که موجب افزایش حافظه ‌و قدرت جسمانی بدن می گردد از طرفی از ایجاد کم خونی نیز جلوگیری می کند.
  5. حفاظت از دهان و دندان؛ این میوه خشک شده مفید می تواند تمام میکروب های دهان را از بین ببرد چرا که دارای مواد شیمیایی گیاهی است که با نابودی میکروب های عامل پوسیدگی دندان به حفظ سلامت دهان کمک می کند.
  6. کاهش قند خون؛ اگر افراد دیابتی در میان وعده کشمش بخورند به طور جالبی قند خون آنان کاهش می یابد بنابراین این ماده غذایی بهترین جایگزین قند و شکر محسوب می شود.
  7. افزایش و کاهش وزن؛ شاید تعجب آور باشد ولی کشمش هم موجب افزایش وزن می شود و هم کاهش وزن به صورتی که اگر به تنهایی مصرف شود وزن را کاهش می دهد از طرفی حاوی قند هایی مانند فروکتوز و گلوکز است که می توانند به افزایش وزن کمک کنند.
  8. سلامت استخوان ها؛ یکی دیگر از مهم ترین خواص کشمش زرد، رفع پوکی استخوان است زیرا کلسیم، بور و ویتامین کا موجود در آن استخوان ها و عضلات را تقویت کرده و به جذب بهتر مواد مغذی کمک می کند.
  9. تامین انرژی بدن؛ همان طور که ذکر شد کشمش قند طبیعی دارد از این رو مصرف آن می تواند انرژی فوق العاده ای به بدن منتقل کند پس قبل از شروع فعالیت های روزانه حتما مقداری کشمش میل نمایید.
  10. محافظت از پوست؛ خاصیت جادویی کشمش برای پوست، به دلیل داشتن آنتی اکسیدان های فراوان است از این رو مصرف آن سبب حفاظت پوست در برابر اشعه های مضر خورشید می شود در نهایت خطر ابتلا به سرطان پوست کاهش می یابد.

موارد استفاده از کشمش طلایی

امروزه مصرف کشمش طلایی در بین اقشار مختلف جامعه بسیار زیاد شده است چرا که همه پی به خواص منحصر به فرد آن برده اند از طرفی ظاهر زیبای کشمش طلایی خود عالی دیگر برای جذب خریداران می باشد حال ما در این مطلب قصد داریم با ذکر موارد استفاده این نوع کشمش سطح اطلاعات شما را در مورد کشمش بالا ببریم پس با ما باشید پشیمان نخواهید شد..

در درجه اول کشمش طلایی به عنوان آجیل همراه با نخودچی کاربرد فراوانی دارد و مناسب پذیرایی از میهمانان و مجالس می باشد بسیاری از افراد در ایام عید در کنار سفره هفت سین، ظرفی حاوی نخودچی کشمش قرار می دهند که علاوه بر زیبایی سفره، همه با مصرف آن انرژی می گیرند این خوراکی شیرین و لذیذ را می توان به عنوان تنقلات و میان وعده به کودکان داد چرا که هم خوراکی سالمی به شمار می رود و هم تمام مواد مغذی مورد نیاز بدن را تامین می کند.

کاربرد کشمش طلایی در زمینه آشپزی نیز بسیار زیاد است به گونه ای که با آن می توان کشمش پلو درست کرد و از طعم بی نظیر آن لذت برد هم چنین کاربرد گسترده ای در صنعت شیرینی پزی دارد به صورتی که برای تهیه کیک، کلوچه، دسر، شیرینی و تزئین از آن استفاده می کنند علاوه بر موارد ذکر شده می تواند چاشنی مناسب برای انواع نوشیدنی های گرم باشد بسیاری از افراد دیابتی برای کاهش سطح قند خون همراه چایی، به جای قند کشمش مصرف می کنند که کار بسیار درستی است.

شما با مصرف کشمش طلایی می توانید با یک تیر دو نشان را بزنید به صورتی که هم از طعم لذیذ و دلچسب آن استفاده کنید و هم با مصرف آن تمام املاح معدنی، ویتامین ها و اسید آمینه های ضروری بدن را تامین نمایید.

مراکز تولید کشمش زرد طلایی

مراکز تولید کشمش زرد طلایی کشور ایران یکی از تولید کنندگان برتر کشمش زرد طلایی می باشد که مراکز زیادی در زمینه تولید بهترین و مرغوب ترین نوع این محصول با استفاده از انگور های سالم و مرغوب و تحت شرایط مطلوب و مناسب و با بهره گیری از دانش و مهارت افراد کاردان و متخصص فعالیت گسترده ای دارند و همواره در تلاش هستند با تولید انبوه نیاز بازار های داخلی را جلب نموده و میزان تولیدات و فروش محصولات خود را افزایش دهند.

این مراکز از طرفی توانسته اند با تولید کشمش زرد باکیفیت در تناژ های بالا احتیاج بازار به واردات را کاهش دهند و در مقابل در بازار صادرات نقش پر رنگی داشته باشند از این رو بازار فروش پر رونقی داشته اند امروزه تولید کنندگان پس از تولید محصولات خود برای پخش سریع و مناسب از روش های مختلفی استفاده می کنند که این مرکز روش اینترنتی و غیر حضوری را انتخاب کرده است.

تولیدکنندگان این محصول برای رفاه حال مشتریان، سایت معتبری را طراحی کرده اند تا مشتری بتواند با مراجعه مستقیم انواع کشمش زرد طلایی با کیفیت اولیه و قیمت استثنایی خریداری کند اگر شما هم به دنبال خریدی آسان و کم هزینه هستید بهتر است از طریق همین صفحه با مراکز تولید ارتباط گرفته تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

بازار فروش کشمش زرد طلایی

کشمش زرد طلایی به دلیل کیفیت عالی و میزان مصرف بالا در سطح بازار های داخلی و بین المللی بازار فروش پر رونق و عالی داشته است در واقع افرادی که در این زمینه مشغول به فعالیت می باشند بازار کشمش را گرم توصیف کرده اند و بر این باورند که با ادامه دادن این روند کسب و کارشان رونق اساسی می گیرد از این رو همواره به دنبال روش های هستند تا میزان فروش محصولات خود را گسترش دهند که از سایت مجموعه ما کمک گرفته اند.

امروزه فروش کشمش طلایی به طور اینترنتی و غیر حضوری از همه لحاظ مقرون به صرفه است چرا که تمامی افراد از هر نقطه ای از کشور قادر به سفارش و خرید آن هستند و محصول مستقیما از تولید به مصرف می رسد از طرفی به دلیل نبود واسطه ها قیمت آن تا حدود زیادی کاهش می یابد حال شما برای خرید راحت و ایمن بهتر است از فروشگاه های آنلاین اقدام نمایید زیرا دیگر نیازی به حضور فیزیکی در بازار نیست و شما می توانید بدون محدودیت انواع کشمش را با تنوع بالا سفارش دهید.

بررسی قیمت کشمش زرد طلایی

بررسی قیمت کشمش زرد طلایی اگر خواسته باشیم قیمت کشمش زرد طلایی را مورد بررسی قرار دهیم باید بگوییم که عوامل مختلفی روی قیمت این محصول دخالت دارند که مهم ترین عامل را می توان کیفیت و نوع بسته بندی آن را نام برد در واقع هر چه کشمش ظاهر درخشان تر و زیبا تری داشته باشد و درون بسته بندی های شیک و استاندارد باشد از قیمت بیشتری نیز برخوردار است.

از دیگر عوامل تاثیر گذار، نوع برند، نحوه خشک کردن، نوع بسته بندی، میزان عرضه و تقاضا و نحوه خرید و فروش هستند در واقع قیمت کشمش زرد بسته به شرایط عرضه و تقاضا متغیر است به طوری که اگر میزان تقاضا از میزان عرضه بیشتر باشد قیمت افزایش می یابد ولی در مواقعی که عرضه زیاد است و در مقابل تقاضایی نیست قیمت خود به خود سیر کاهشی می گیرد.

حال اگر شما به طور مستقیم و بی واسطه به این مرکز مراجعه کنید و محصول مورد نظر را به صورت عمده از این سایت سفارش دهید مسلما با کاهش چشمگیر قیمت مواجه خواهید شد و با یک بار خرید مشتری دائم ما می شوید.

  • تبلیغات: 
    1. مصرف انجیر خشک باعث بهبود بیمار دیابتی شد!
    2. قیمت روز مویز درجه یک در بازار تهران
    3. تامین کنندگان کشمش پلویی فله
    4. تولید توت خشک | چیپس میوه چگونه ساخته می شوند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما