فروشگاه عرضه کشمش آفتابی پاکتی

در حال حاضر تنوع در دنیای کشمش بسیار زیاد است؛ چرا که ما دارای انواع بسیار زیادی انگور هستیم که کشمش آفتابی پاکتی هم یکی از بهترین انواع کشمش های کشور می باشد. این نوع از محصولات کاملا ارگانیک اند و در آن ها از هیچ ماده شیمیایی استفاده نمی‌ شود.

فروشگاه عرضه کشمش آفتابی پاکتی، بهترین و با کیفیت ترین انواع کشمش پلویی را در بازار ارائه می‌ دهند و با فروش خود به تعدیل نیاز بازار می‌ پردازند.

فروشگاه عرضه کشمش آفتابی پاکتی

مشخصات کشمش آفتابی پاکتی

مشخصات کشمش آفتابی پاکتی کشور ایران از بهترین کشورهای تولید کننده کشمش در جهان به حساب می‌ آید. کشمش های ایرانی در انواع مختلفی تولید می شوند و از بازار صادرات بسیار خوبی برخوردار هستند.

به دلیل کیفیت بالا، کشمش ایرانی از خواص درمانی کثیری برخوردارند و سرشار از انواع مواد معدنی و ویتامین ها هستند که با مصرف آن ها می توانید بسیاری از مشکلات مربوط به سلامتی خود را از بین ببرید.

یکی از دلایل مرغوبیت کشمش آفتابی پاکتی فرایند استاندارد تولید آن ها می باشد. این نمونه از کشمش ها در زیر نور خورشید به صورت کاملاً طبیعی و بدون اضافه کردن هیچ گونه ماده شیمیایی خشک می شوند، بنابراین کیفیت خود را در بالاترین سطح حفظ کرده اند. به طور کلی کشمش ایرانی شامل کشمش سبز قلمی، کشمش زرد، تیفی، آفتابی و مویز می باشد که هر یک از آن ها از استقبال خرید بالایی برخوردار هستند.

از میوه رسیده و خشک شده انگور، کشمش تولید می شود. با توجه به نوع انگور و مواد افزودنی به آن و همچنین شرایط خشک کردن انگور، ما دارای کشمش های متنوعی هستیم که هریک از آن ها طرفداران و مزایای خاص خود را دارند.

در حال حاضر کشمش در سه گروه آفتابی، تیزابی و انگوری تقسیم‌ بندی می‌ شود. کشمش های آفتابی که دارای مزایای مصرفی بسیار زیادی هستند، از انواع انگور بی دانه تولید می شود و با تابش مستقیم آفتاب خشک شده و دارای رنگ قهوه‌ ای هستند.

کشمش انگوری هم دارای رنگ زرد کهربایی است و با استفاده از دود گوگرد به صورت مصنوعی خشک می شود. اما نوعی دیگر از انگورها که به انگور تیزابی معروف هستند، با استفاده از محلول های قلیایی مجاز تولید می‌ شود. کشمش تیزابی دارای رنگ زرد روشن و یا قهوه ای خرمایی است و در دو نوع دانه دار و بی دانه در بازار وجود دارد.

در این بین انواع کشمش های آفتابی و کشمش های تیزابی از بازار صادرات و فروش بسیار خوبی برخوردارند. این دو نوع کشمش از لحاظ نوع انگور و روش تولید کاملاً با هم مشابه هستند، اما تفاوت آن ها در دود گوگردی است که به کشمش اضافه می شود. به این صورت که وقتی دانه انگورها آب خود را از دست دادند و پوستشان چروکیده شد، ظاهر نازیبایی خواهند داشت. اما با اضافه کردن تیزاب می توان ظاهر کشمش را حفظ کرد. برای این کار تولید کنندگان بسیاری از دود گوگرد استفاده می کنند که آلودگی های میکروبی، آفت زدگی، روغن و… موجود در انگور از بین خواهد رفت.

در این بین کشمش سبز از استقبال خرید بالاتری برخوردار می باشد، برای تهیه این نوع کشمش از امولسیون سرد استفاده شده است که ترکیبی از کربنات پتاسیم و روغن کشمش می باشد.

کشمش تیفی هم با استفاده از تیزاب به کشمش تبدیل خواهد شد. این نمونه کشمش از خواص درمانی بسیاری برخوردار می‌ باشد و در بازارهای جهانی فروش خوبی دارد. برای دودی شدن کشمش زرد از گوگرد استفاده می شود.

خواص مصرف کشمش آفتابی

خواص مصرف کشمش آفتابی کشمش آفتابی پاکتی از خواص درمانی بسیار زیادی برخوردار می باشد، کشمش در خانواده خشکبار ها قرار گرفته که پر انرژی، کم چرب و کم سدیم است. کشمش آفتابی پاکتی سرشار از خاصیت آنتی اکسیدانی است. این آنتی اکسیدان ها می‌ توانند رادیکال‌ های آزاد موجود در بدن را که عامل اصلی ابتلا به سرطان اند، از بین ببرند. علاوه بر این، رادیکال های آزاد موجود در پوست صورت شما می توانند باعث ایجاد چین و چروک در پوست شوند، بنابراین شما با مصرف کشمش می توانید در زیبای خود عملکرد شایانی داشته باشید.

از طرفی کشمش آفتابی پاکتی منبع خوبی از ویتامین دی می باشد، شما با مصرف آن اثر مخربی را ایجاد نخواهید کرد و کشمش به هیچ عنوان باعث خرابی دندان شما نمی شود، در واقع می‌توانیم بگوییم که شما با مصرف کشمش می‌ توانید باعث بهبود سلامت دندان خود شوید و از فساد آن جلوگیری نمایید.

کشمش از مواد معدنی همچون پتاسیم، منیزیم، کلسیم و ویتامین ها غنی می باشد. پتاسیم موجود در کشمش به عنوان گشاد کننده عروق معرفی شده و می تواند مشکلات قلبی و عروقی بدن شما را از بین ببرد. همچنین می‌ تواند باعث تعادل در فشار خون شما شود، علاوه بر این منبع غنی از آهن می باشد، آهن موجود در کشمش در رفع آنمی موثر است.

کشمش آفتابی خشک باعث رفع سرطان کولون می‌ شوند و از رشد غیر معمول سلول‌ ها جلوگیری می نمایند. شما می‌ توانید با اضافه کردن مقداری کشمش به گوشت خود، چربی اضافه آن ها را کم کنید.

شیوه نگهداری کشمش آفتابی پاکتی

شیوه نگهداری کشمش آفتابی پاکتی برای این که بتوانید از کشمش خود در طولانی مدت استفاده داشته باشید باید آن را به صورت اصولی نگهداری کنید، کشمش افتابی پاکتی از شیوه نگهداری منحصر به فردی برخوردار می باشد و توجه کنید که کشمش های خود را به دور از نور مستقیم خورشید نگهداری نمایید تا کیفیت و خواص درمانی آن ها حفظ شود.

بهتر است که آن ها را در بسته‌ بندی‌ هایی نگهداری نمایید که تهی از هوا باشد بطری های شیشه ای گزینه ای مناسب برای نگهداری از انواع کشمش آفتابی پاکتی است، می توانید آن ها را در یخچال و در طولانی مدت حفظ کنید یا در قفسه آشپزخانه خود قرار دهید.

مرکز خرید کشمش آفتابی پاکتی

مرکز خرید کشمش آفتابی پاکتی

تولید کشمش آفتابی پاکتی بیش تر از همه در مناطق غربی کشور ایران امکان پذیر می باشد، شما با مراجعه به این مراکز می توانید مستقیماً با ارائه دهنده واقعی معامله خود را انجام دهید و دست واسطه را از معامله حذف کنید.

اما خرید کشمش آفتابی پاکتی در اقصی نقاط کشور بسیار خوب می باشد و می توانید به راحتی آن‌ ها را تهیه نمایید. در این زمینه فروشگاه اینترنتی ما بهترین و با کیفیت ترین انواع کشمش را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد و می توانید در اسرع وقت محصول خود را با نازل ترین قیمت تهیه نمایید.

اما شما با تهیه عمده محصول خود می توانید در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید و در ازای پرداخت پول کم تر به محصول بیش تر و با کیفیتی دست یابید که فروشگاه اینترنتی ما شرایط خرید عمده را برای شما مهیا ساخته است.

در حال حاضر ما دارای انواع کشمش آفتابی هستیم که از بهترین آن‌ ها می‌ توان به کشمش بیدانه آفتابی در استان همدان اشاره داشت. کشمش آفتابی عمده ملایر از مزایای درمانی بسیار زیادی برخوردارند، چرا که در تولید آن ها از هیچگونه مواد شیمیایی استفاده نشده است.

شما برای تهیه این نمونه از کشمش ها روش‌ های متنوعی را در پیش رو دارید، اما برای اینکه در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید می توانید خرید اینترنتی انجام داده و هر نمونه از کشمش دلخواه خود را خریداری نمایید. با این روش شما حتی می‌ توانید کشمش خود را به صورت عمده تهیه کنید، که در این صورت با نازل‌ ترین قیمت به بهترین کشمش دست خواهد یافت.

  • تبلیغات: 
    1. تخفیف 90 درصد زرشک در مشهد!
    2. خرید کشمش سبز قلمی ملایر
    3. با مصرف زرشک می توانید بیماری حساسیت پوستی را درمان نمایید
    4. پیشینه کشمش و فرآیند تشکیل آن
5

  1. از سایت شما به پیشنهاد دکتر تغذیه ام سفارش کشمش افتابی انجام دادم . ممنون از محصولات کشمش خوبتون

  2. سلام
    ارسال به شهرستان هم دارین برای محصولاتتون ؟ حدودا چند روزه دستمون میرسه؟

    • سلام دوست عزیز
      لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  3. سلام خسته نباشید
    شما تو شمال کشور هم شعبه برای تولیداتتون دارید ؟
    چجوری میشه نمایندگیتون رو گرفت ؟

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما