فروش ویژه کشمش پلویی صادراتی

فروش ویژه کشمش پلویی صادراتی باعث شده میزان محصول فروخته شده به طور قابل توجه ای افزایش یابد چون کشمش با مرغوبیت بالا و قیمت فوق العاده ایی در اختیار مشتریان گذاشته می شود.کشمش میوه خشک شده ای می باشد که به طور طبیعی شیرین است و افزایش دهنده انرژی محسوب می شود و تنقلاتی سالم برای مسافرین و کوهنوردان می باشد.

فروش ویژه کشمش پلویی صادراتی

تأثیر کشمش در کاهش بیماری‌های دندان

تأثیر کشمش در کاهش بیماری‌های دندان کشمش در کاهش بیماری های دندان و دهان فوق العاده می باشد اولا به دلیل داشتن کلسیم مینای دندان را تقویت و ترمیم می کند و ثانیا از رشد میکروب های دندان جلوگیری می نماید زیرا منبع بور می باشد موجود ترکیبی به نام اسید اولئانولیک می تواند از دندان ها محافظت کند علاوه بر این کشمش اثرات درمانی بی بدیل دیگری هم دارد که ما برای آشنایی شما عزیزان به برخی از آن ها اشاره کرده ایم:

  • از شکنندگی استخوان ها جلوگیری می کند چون منبع کلسیم می باشد برای پیشگیری از سرطان ها و بیماری های مزمن فوق العاده است زیرا در برابر رادیکال های آزاد از بدن محافظت می کند و این به دلیل وجود ترکیبات کاتچین، فیتونوتوپها و آنتی اکسیدان در آن می باشد.
  • دارای آمینواسیدی به نام آرژنین می باشد که این می تواند میل جنسی هر فردی را تقویت می کند.
  • باعث از بین رفتن چین و چروک های صورت می شود و به جوان سازی پوست کمک خواهد کرد چون منبع ویتامین ث و آنتی اکسیدان می باشد به سلامتی موها کمک می نماید زیرا حاوی ویتامین ث است و خواص ضد التهابی دارد.
  • سطح کلسترول بد خون را کنترل می کند زیرا پتاسیم، پلی فنول ها، فیبر، تانن ها و فنولیک اسید دارد.
  • غنی از آهن می باشد به همین دلیل به مشکلات کم خونی مانند بی خوابی کمک خواهد کرد سطح بالای پتاسیمی که دارد باعث کاهش فشار خون بالا می شود.
  • برای پیشگیری و درمان سنگ کلیه مفید است زیرا دارای پتاسیم می باشد برای سم زدایی بدن فوق العاده خواهد بود و همین ها باعث شده اند خرید کشمش پلویی تیزابی همیشه بازار گرمی داشته باشد که این به نوبه خودش موجب گردیده توزیع کننده کشمش پلویی بتواند فروش بالایی را کسب کند.

مرکز تولید کشمش پلویی بسته بندی

مرکز تولید کشمش پلویی بسته بندی مرکز تولید کشمش پلویی بسته بندی با استفاده از بهترین انگورهای درجه یک و مرغوب و رعایت تمام استاندارد های بهداشتی و سلامتی سعی می کند محصولی مرغوب و مثال زدنی را تولید و روانه بازار ها نماید علاوه بر این ارزش غذایی کشمش موجب گردیده مرکز تولید پر رونقی داشته باشد که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • دارای مواد معدنی مانند روی، آهن، سدیم، منیزیوم، فسفر، پتاسیم و کلسیم می باشد.
  • منبع انواع ویتامین ها مانند پانتووتنیک، ویتامین ب 6، ریبوفلاوین، تیامین، نیاسین، فولات و ویتامین ث می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما