فروش کشمش تیزابی درشت

در حال حاضر کشمش های بسیار زیادی در کشور ایران تولید می شوند که از بهترین آن ها کشمش تیزابی می‌ باشد. در فرایند تولید کشمش تیزابی از محلول قلیایی تیزاب استفاده می شود. بهترین نمونه از این کشمش ها در مناطق غربی کشور تولید می‌ شوند و شما می توانید آن ها را از این مناطق خریداری نمایید.

فروش بهترین کشمش تیزابی درشت به صورت عمده امکان پذیر است که در این صورت شما مستقیما با تولید کننده، کشمش مورد نیاز خود را تهیه خواهید نمود.

فروش کشمش تیزابی درشت

انتخاب کشمش تیزابی درشت

انتخاب کشمش تیزابی درشت

اگر کشمش ها پس از چیده شدن با محلول قلیایی تیزاب مخلوط شوند و سپس به همین صورت آن ها را خشک کنند، کشمش تیزابی تولید خواهد شد. کشمش تیزآبی باکیفیت‌ دارای رنگ روشن تری است و از سطح روغنی برخوردار می باشد. محلول قلیایی موجود در سطح کشمش باعث می‌ شود که سطح آن تیره نشود و در نتیجه بسیار خوب و مرغوب خشک شود. آب و رنگ کشمش حفظ خواهد شد و بسیار خوش طعم می شود.

با استفاده از محلول تیزاب در کشمش ها، مدت زمان خشک شدن آن‌ ها هم کوتاه‌ تر می‌ شود و درشتی میوه در زمان خشک شدن به خوبی حفظ می گردد. کشمش های تیزابی ایرانی از بازار صادرات خوبی برخوردارند و همه‌ ساله کشورهایی همچون؛ گرجستان، ترکیه، عراق، روسیه و امارات خواستار کشمش تیزابی ایران هستند.

اما رعایت استاندارد در تولید کشمش درجه یک تیزابی بسیار مهم است و نباید از محلول های غلیظ تیزاب در خشک کردن کشمش استفاده شود. برای تولید کشمش تیزابی تنها کافیست که یک دقیقه از این میوه را در محلول تیزاب قرار دهیم و سپس آن را از محلول خارج کرده و روی یک سطح توری قرار دهیم. در این صورت آب از کشمش خارج خواهد شد و پس از آن وارد مرحله خشک شدن در آفتاب یا روش دیگر می‌ شود.

اما در کشمش های ارگانیک تیزابی، از هیچ ماده خارجی دیگری استفاده نشده است و انگور پس از چیده شدن از درخت، در آفتاب یا دستگاه‌ های دیگر خشک خواهد شد. این نمونه از کشمش ها از طرفداران بسیار زیادی برخوردارند چرا که خواص آن ها به خوبی حفظ شده است.

ارزش غذایی کشمش تیزابی

ارزش غذایی کشمش تیزابی در واقع کشمش همان انگور خشک شده ای است که دارای انواع مختلفی بوده و از معروف ترین آن ها می توانیم به رنگ های زرد، قهوه ای یا بنفش اشاره داشته باشیم.

از کشمش تیزابی در تهیه سالاد، مخلوط شده با جو دوسر، ماست یا غلات استفاده می شود. از طرفی هم از آن ها در انواع کوکی ها، نان ها و کلوچه های خوشمزه استفاده می شود.

اما کشمش به طور طبیعی شیرین و سرشار از قند و کالری است. در حقیقت، کشمش می تواند به هضم غذا کمک کند، سطح آهن را تقویت کرده و استخوان های شما را قوی نگه می دارد.

آن ها همچنین منبع خوبی از فیبرهای غذایی هستند که می توانند بیوشیمیایی رگ های خونی را تغییر داده و باعث سفت شدن آن ها شوند، که به نوبه خود، ممکن است فشار خون را کاهش دهد و در سلامت قلب موثر باشد. یک نصف فنجان کشمش حدود 217 کالری و 47 گرم شکر دارد و از آن بعنوان آبنبات طبیعی استفاده می شود.

برای ورزشکاران استقامتی، کشمش جایگزین مناسبی برای جویدن آدامس ها و یا ژل های ورزشی گران قیمت است. آن ها منبع خوبی از کربوهیدرات های مورد نیاز بدن هستند که در بهبود عملکرد کلی بدن موثرند.

کشمش تیزابی درجه یک کمک به هضم غذا می کند. کشمش حاوی الیافی است که با آب شروع به باز شدن می کند. این ها اثر ملین به معده می دهند و به تسکین یبوست کمک می کنند. همچنین مصرف روزانه کشمش حرکت روده را منظم نگه می دارد و فیبرهای موجود در آن، به دفع سموم و زباله ها از سیستم گوارش کمک می کنند.

از طرفی هم مصرف کشمش در کاهش اسیدیته معده بسیار موثر است. کشمش از مقادیر خوبی پتاسیم و منیزیم برخوردار است. این‌ ها به کاهش اسیدیته معده کمک می کنند و در از بین بردن سموم بسیار موثر اند.

همچنین از بیماری هایی مانند آرتریت، نقرس، سنگ کلیه و بیماری های قلبی جلوگیری می کنند.

مصرف کشمش در مقابله با کم خونی هم کمک کننده است. چرا که کشمش مقدار خوبی از آهن و ویتامین های B-Complex دارد که به درمان کم خونی کمک می کند. مس موجود در کشمش هم به تولید گلبول های قرمز کمک می کند. کشمش باعث جلوگیری از سرطان می شود. در واقع آنتی اکسیدانی به نام کاتچینگ موجود در کشمش، در محافظت از بدن در برابر فعالیت رادیکال آزاد که می تواند باعث تومورها و سرطان روده بزرگ شود کمک می کند.

کشمش همچنین کمک به درمان عفونت ها می کند؛ چرا که کشمش حاوی مواد مغذی پلی فنولیک است که به عنوان آنتی اکسیدان ضد التهابی شناخته شده است. آن ها دارای خاصیت ضد باکتریایی هستند که به کاهش تب و از بین بردن باکتری ها کمک می کنند. بنابراین خوردن چند کشمش در روز می تواند شما را از سرماخوردگی و سایر عفونت ها در امان نگه دارد.

از دیگر فواید کشمش می توانیم به کاهش دهندگی ضعف جنسی اشاره کنیم. کشمش حاوی اسید آمینه ای به نام Arginine است که میل جنسی را افزایش می دهد و برانگیختگی را تحریک می کند. برای آقایان خوب است و از آن برای درمان اختلال نعوظ استفاده می شود.

شیوه نگهداری کشمش تیزابی

شیوه نگهداری کشمش تیزابی اما برای اینکه بتوانید کشمش تیزابی خود را در طولانی مدت نگهداری کنید باید اصول استانداردی را برای حفاظت از آن پی بگیرید، کشمش تیزابی خود را به دور از نور مستقیم خورشید قرار دهید.

کابینت آشپزخانه و یا یخچال گزینه ای مناسب برای نگهداری از این نمونه کشمش ها می باشد اما قبل از اینکه به شیوه نگهداری اصولی کشمش خود بپردازید سعی کنید در ابتدا کشمش با کیفیتی را خریداری کنید تا بتوانید از آن ها در طولانی مدت استفاده داشته باشید.

محل عرضه کشمش تیزابی درشت

محل عرضه کشمش تیزابی درشت

شما نباید برای تهیه کشمش تیزابی ارزان هیچگونه دغدغه ای داشته باشید؛ چرا که عرضه کننده در این زمینه بسیار زیادند و بهترین و با کیفیت ترین انواع آن را در اختیار افراد قرار می دهند.

اما بزرگ ترین مرکز عرضه کشمش تیزابی درشت مربوط به استان قزوین است و از این استان به سایر نقاط کشور عرضه می شود.

امروزه در هر نقطه از کشور سفارش کشمش تیزابی انجام پذیر است و افراد بسیاری هستند که محصولات خود را به صورت عمده سفارش داده و خرید به صرفه تری خواهند داشت.

کشمش تیزابی کیلویی در مناطق بسیاری از ایران تولید می‌ شود، اما بهترین نوع از کشمش را می‌ توانید در برخی از شهرهای ایران همچون تاکستان و ملایر خریداری کنید. کشمش های این شهرها دارای کیفیت بسیاری هستند و در بالاترین سطح کیفی خود تولید می شوند و از شهرت جهانی برخوردارند. همچنین کشمش تیزابی این مناطق از قیمت کم تری برخوردارند و شما می توانید آن را به صورت عمده خریداری کنید.

  • تبلیغات: 
  1. خرید کشمش تیزابی پلویی
  2. کشت انگور
  3. مصرف زرشک می تواند در شادابی پوست شما تاثیر گذار باشد
  4. از زرشک برای رنگرزی لباس استفاده کنید!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما