فروش کشمش پلویی درجه یک نیم کیلویی

کشمش پلویی درجه یک ، یکی از انواع کشمش است که برای تهیه آن، از نور مستقیم خورشید و یا دستگاه های ویژه ای استفاده می شود. برای خرید این مدل از کشمش، می توانیم به شهرهای شرقی ایران مراجعه نماییم و از با کیفیت ترین نمونه آن ها برخوردار شویم. در واقع این شهرها، بهترین نمونه از کشمش پلویی درجه یک را در اختیار خریداران قرار می دهند. در این زمینه مرکز فروش کشمش پلویی درجه یک نیم کیلویی تمام تلاش خود را انجام می دهد تا بهترین آن ها را در اختیار مشتریان داخلی و خارجی خود قرار دهد.

فروش کشمش پلویی درجه یک نیم کیلویی

عوامل موثر بر کیفیت کشمش پلویی

عوامل موثر بر کیفیت کشمش پلویی از جمله انواع کشمش می توانیم به موارد زیر اشاره داشته باشیم که هر کدام از آن ها خاصیت خاص خود را دارند.

  • کشمش آفتاب خشک
  • کشمش سایه خشک
  • کشمش تیزابی کشمش انگوری

کشمش آفتاب خشک، که از آن بعنوان کشمش پلویی هم یاد می شود، کیفیت و طعم خوبی دارد. این کشمش از رنگ سرخی برخوردار است که آن را از انواع کشمش تمییز می دهد. کشمش سایه خشک هم نوعی کشمش است که رنگ آن سبز باقی مانده است و ارزش تغذیه ای بالایی دارد. کشمش تیزابی هم که به وسیله تیزاب خشک می شود، از طعم و بوی منحصر به فردی برخوردار بوده و گفته می شود در درمان سرطان بسیار موثر است. رنگ این مدل از کشمش زرد است و سطح چرب و نیمه براقی دارد.

در حال حاضر انواع بسیار زیادی از کشمش در بازار وجود دارد که هر یک از آن ها طرفداران خاص خود را دارند، اما از خوشمزه ترین و پرخاصیت ترین انواع کشمش ها می‌ توان به کشمش تیزاب اشاره داشت. برای تهیه کشمش از محلول تیزاب استفاده می شود و در این صورت مدت زمان خشک شدن کشمش کوتاه تر هم خواهد شد و در زمان خشک شدن، کیفیت آن‌ ها کاملاً حفظ می‌ شود.

برای تولید کشمش تیزابی در ابتدای کار کشمش ها را در داخل سبد قرار می‌ دهند و سپس آن ها را در داخل محلول آماده شده، در مدت زمان یک دقیقه فرو می‌برند. بعد سبد را از محل خارج می‌ کنند و روی سطحی توری قرار می‌ دهند تا آب آن به راحتی خارج شود. سپس آن ها را در روی زمین پهن می کنند تا به خوبی خشک شود. مدت زمان خشک شدن کشمش ها ۵ تا ۸ روز به طول می‌ انجامد.

محلول تیزابی که کشمش در آن قرار می‌گیرد، نوعی ضد عفونی کننده است و کاتالیزور فرآیند تبخیر به حساب می‌آید. با استفاده از این محلول، کشمش بسیار سریع تر خشک می‌ شود و طعم و کیفیت میوه به بیش ترین میزان خود حفظ خواهد شد. عدم رعایت اصول استاندار در هر یک از این موارد سبب افت کیفیت نهایی محصول خواهد شد.

کشمش ها دارای خاصیت بسیار زیادی است که از مهم‌ ترین آن ها می‌ توان به خاصیت آنتی اکسیدانی اشاره داشته باشیم. در واقع آنتی اکسیدان های موجود در کشمش می‌ توانند رادیکال‌ های آزاد موجود در بدن را از بین ببرند و در ابتلا به بسیاری از سرطان ها جلوگیری کند.

همچنین کشمش برای سلامت استخوان بسیار موثر است و می‌ تواند مانع از پوکی استخوان شود. کشمش تیزابی منبع خوبی از ویتامین D است و تاثیر مخربی بر دندان ندارد، علاوه بر این می تواند از فساد دندان جلوگیری کند و سرشار از آهن، پتاسیم، کلسیم و … می باشد.

مشخصات کشمش پلویی درجه یک

همگی می دانیم که کشمش از انگور خشک شده به وجود می آید و بهترین آن از انگوری تولید می شود که در هوای آزاد و در معرض نور خورشید خشک شده است، نه با استفاده از مواد شیمیایی و گوگرد.

به اندازه تنوع در انگور ما دارای انواع کشمش هستیم. از انواع کشمش ها می توانیم به موارد زیر اشاره داشته باشیم:

  1. کشمش سبز: این مدل از کشمش، بیش تر از همه در آجیل استفاده می شود.
  2. کشمش سیاه یا قهوه ای: از این کشمش در انواع غذاها و مخصوصا عدس پلو استفاده می شود.
  3. کشمش دودی: مثل کشمش سبز تولید می شود اما در آن از گاز گوگرد استفاده می شود.

اما برای تولید آن در داخل سینی به اندازه نیاز پودر گوگرد را می ریزند و آن را به آتش می کشند. برای اینکه گوگرد به صورت همگن پخش شود، دریچه هایی را در منافذ بارگاه ایجاد می کنند تا هوا در آن عبور و مرور داشته باشد. رنگ این مدل از کشمش، زرد کهربایی است و به رنگ قهوه ای روشن هم دیده می شود.

هر کدام از این مدل کشمش ها را می توان در بازار به راحتی پیدا کرد؛ چرا که تولید کنندگان آن بسیار فعال اند. اما محل تولید این مدل از کشمش بیش تر از همه در شهر کاشمر خراسان است. در واقع این شهر به شربت‎‌ خانه خراسان معروف است که باغات انگور فراوانی را به لطف پروردگار داراست.

در این شهر ما شاهد بیش از 22 نوع انگور هستیم که این به معنای وجود بیش از 22 نوع کشمش است. کشمش دودی در این شهرستان از لطافت و شيريني بالایی برخوردار است و زودرس می باشد.

معمولا انگور را از دهه دوم مرداد جمع آوری می کنند و برای تولید این مدل از کشمش آن را به کارگاه های خاصی می برند و به پودر گوگرد آغشته می کنند. گفته می شود که خشک کردن این کشمش تماما در سایه است و پس از خشک شدن براي شست ‌و شو، دم ‌گيري، سورت و بسته‌ بندي به كارخانه ‌هاي مربوطه منتقل مي ‌شود.

شاید برای شما این مشکل پیش آمده باشد که در زمان خرید بهترین کشمش، دچار مشکل شده باشید. در این مطلب ما به شما چگونگی تشخیص کشمش خوب و درجه یک را از کشمش نامرغوب خواهیم گفت.

زمانی کشمش پلویی با کیفیتی تولید می شود که از انگور مناسبی در تهیه آن استفاده شده باشد. در واقع انگور هر چه مرغوب تر باشد، کشمش با کیفیت تری تولید خواهد شد.

اما علاوه بر اهمیت انگور در انتخاب کشمش مناسب، افراد باید به تازه بودن کشمش هم توجه کنند. در واقع این نکته در هنگام خرید شاید وقت بسیاری را از خریداران بگیرد، چرا که بسیار تخصصی است و کار هر فردی نیست.

از بهترین کشمش می توان به کشمش کاشمر اشاره داشت، این مدل از کشمش از کیفیت، عطر و طعم خوب و دلپذیری برخوردار است. اما تشخیص تازه بودن آن اندکی مشکل است چرا که به خوبی کیفیت خود را در طول سال حفظ می کند. اما خریداران نباید از این بابت نگرانی داشته باشند که کشمش بر اثر خشک شدن خواص خود را از دست بدهد. در واقع باید گفته که نه تنها بی خاصیت نمی شود، بلکه خاصیت آن دو چندان هم خواهد شد.

تاثیر مصرف کشمش بر تقویت حافظه

تاثیر مصرف کشمش بر تقویت حافظه

کشمش که همان انگور خشک شده است، مزایای مصرف بسیار زیادی دارد. در واقع گفته می‌ شود که یک منبع کامل از انواع ویتامین ها و مواد معدنی است و هدیه کوچکی از طبیعت برای سلامتی انسان هاست. خشکبارهایی مثل انجیر خشک یا خرما پس از خشک شدن امکان دارند که مقداری از ماده مغذی موجود در خود را از دست بدهند، اما کشمش که ظاهر تیره و کوچکی دارد و سرشار از انرژی و آنتی اکسیدان هاست، تمامی مواد مغذی موجود در خود را پس از خشک شدن حفظ می کند.

مصرف کشمش سبز در صبح به صورت ناشتا فواید بسیاری دارد. یکی از مهم ترین آن‌ ها کاهش فشار خون است. کشمش غنی گلوکز است که می تواند فشار خون را کاهش دهد و باعث سلامت قلب شود. اگر در روز حدود ۲۵ گرم کشمش استفاده کنید، می توانید به کاهش فشار خون خود کمک شایانی نماید و تنش های رگ های خونی را کم کنید.

همچنین کشمش می تواند به مبارزه با کم خونی بپردازد، چرا که حاوی مقدار قابل توجهی آهن است. همچنین کشمش ویتامین های بسیاری از جمله ویتامین گروه ب می‌ باشد. این ویتامین می‌ تواند باعث کاهش استرس و افسردگی شود و در سلامتی پوست و اعصاب موثر باشد.

شما می توانید با استفاده از کشمش به تصفیه خون خود بپردازید برای اینکه مزایا را چند برابر نمایید، بهتر است که قبل از خوردن آن را به مدت چند ساعت در آب قرار دهید تا به خوبی کشمش خیس بخورد. در واقع می‌ توانید به کمک کبد و کلیه برود و باعث تصفیه طبیعی خون بدن شود. کشمش در رفع یبوست کارایی بسیاری دارد، چرا که سرشار از فیبر است و می‌ تواند به کمک با دستگاه گوارش بپردازد.

متخصصین بسیاری هستند که به خوردن کشمش تاکید می‌ کنند، چرا که کشمش می تواند چین و چروک های موجود در پوست صورت را از بین ببرد. در واقع کشمش دارای انرژی بالا و چربی کمی است که همین امر سبب شادی و زیبایی پوست می شود.

در واقع کشمش می تواند برخلاف کرم های موضعی، از آسیب رساندن به پوست محافظت کند؛ چرا که حاوی فنول و آنتی اکسیدان است که مانع از آسیب رساندن رادیکال های آزاد به سلول های پوستی می شود. کشمش می تواند خطوط تیره و لکه های موجود در پوست را از بین ببرد، چرا که آنتی اکسیدان های موجود در آن باعث بازسازی سلول های پوست می شود و از آسیب دیدن پوست صورت جلوگیری می کند. همچنین کشمش می‌ تواند مانع از شل شدن پوست شود.

کشمش سرشار از رستوراترول بوده که ماده بسیار مفیدی برای حفظ سلامت پوست است. این ماده می‌ تواند سلول‌ های خطرناک و سمی را از خون حذف کرده و در بهبود تولید سلول های قرمز خون کمک کند.

اما علاوه بر این خوردن کشمش سیاه می تواند عملکرد کبد را که کارایی بسیاری برای بدن دارد را بهبود بخشد. خروج سموم از بدن بر عهده کبد است در نتیجه با تمیز کردن خون، باعث تمیز و درخشان شدن پوست می شود. کشمش می‌ تواند در برابر اسید های اشعه خورشید از پوست محافظت نماید. کشمش شامل آمینو اسید هایی است که به بازسازی و تقویت پوست کمک می کند و در برابر صدمات نور خورشید سد محکمی ایجاد می نمایند. همچنین به دلیل آنتی اکسیدان های سرشار در آن، مانع از ابتلا به سرطان پوست می‌ شوند.

اما علاوه بر موراد گفته شده کشمش پلویی آفتابی از خواص بسیار بالایی برای تقویت حافظه برخوردار می باشد، در واقع این سری از محصولات منبع خوبی از بور، کلسیم و منیزیم و فسفر است که علاوه بر این عناصر در این خشکبار، به سبب داشتن مواد دیگری چون آنتی اکسیدان ویژگی های برتر کشمش را در نوع خود خاص ویژه تر هم کرده است. عناصر موجود در کشمش سبب می شوند تا سلول های مغزی بسیار سریع ترمیم شوند و سلول ها و بافت های جدیدی وارد سیستم مغزی انسان گردند.

عرضه مستقیم کشمش پلویی آفتابی درجه یک

شما نباید برای تهیه کشمش پلوییخرید کشمش پلویی نیم کیلویی آفتابی خود هیچگونه دغدغه ای داشته باشید؛ چرا که تولید کننده در این زمینه بسیار زیادند و بهترین و با کیفیت ترین انواع آن را در اختیار افراد قرار می دهند.

اما بزرگ ترین مرکز عرضه کشمش درجه یک مربوط به استان قزوین است و از این استان به سایر نقاط کشور عرضه می شود. امروزه در هر نقطه از کشور سفارش کشمش انجام پذیر است و افراد بسیاری هستند که محصولات خود را به صورت عمده سفارش داده و خرید به صرفه تری خواهند داشت.

تولید کشمش پلویی درجه یک صادراتی

تولید کشمش پلویی درجه یک صادراتی به دلیل اینکه شادابی پوست با کشمش به راحتی امکان پذیر می شود و کاری طبیعی و کم هزینه است، افراد بسیار زیادی هستند که به استفاده از این سری محصولات روی می آوردند.

مرکز تولید کشمش پلویی درجه یک صادراتی در این زمینه عملکرد پویایی داشته و با کیفیت ترین انواع کشمش را در اختیار شما عزیزان قرا می دهد و در مواری به ارايه عمده محصولات می پردازد.

علاوه بر این بازار صادرات کشمش پلویی صادراتی با کیفیت هم بسیار بالا بوده، چرا که کشمش های ایرانی از بهترین نمونه کشمش های موجود در جهان هستند. این نمونه از کشمش ها بیش تر از همه به کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر می‌ شوند و بازرگانان بسیاری از این راه سود آوری خوبی دارند.

مراکز خرید کشمش پلویی درجه یک

مراکز خرید کشمش پلویی درجه یک به دلیل مشخصات کشمش درجه یک و مزایایی که این مدل از کشمش دارند، خرید کشمش، امری رایج شده است و به دلیل رنگ منحصر به فردی که دارد، طرفدران بالایی را به خود جذب کرده است.

قیمت کشمش درجه یک هم به دلیل عملیات بسیاری که روی آن انجام می شود، نسبت به دیگر انواع کشمش اندکی بالاتر است و افراد برای تهیه آن باید هزینه بیش تری را صرف کنند. اما تمامی قیمت های روز اقلام بستگی به ارزش پول ملی دارد که کشمش دودی درجه یک هم از این قاعده مستثنی نیست.

2

  1. سلام. چقدر خوبه که شما کشمش پلویی نیم کیلویی هم دارین. من همیشه این مشکلو داشتم که نمیخواستم کشمش پلویی فله ای بگیرم ولی چون کشمش های توی بازار حجم کمی داشتند مجبور میشدم فله ای بخرم.

    • سلام دوست عزیز
      لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما