قیمت خرید کشمش سیاه اعلاء

کشمش سیاه اعلاء یکی از بهترین و مرغوبترین خشکبار هایی هست که در کشورمان به مصرف می‌رسد ؛این محصول پرمصرف ترین نوع کشمش است و به دلیل کالری فراوان اکثر پزشکان تغذیه مصرف آن را توصیه می‌کنند.همانطور که می دانیم کشمش سیاه از خشک کردن انگور های سیاه تهیه می شود،که خواص دارویی و درمانی بسیار بالایی بر روی سلامتی انسان دارد.

قیمت خرید کشمش سیاه اعلاء

کنترل دیابت با مصرف کشمش

کنترل دیابت با مصرف کشمش کشمش مرغوب از دسته خشکبار هایی است که ارزش غذایی فوق العاده بالایی دارد؛این محصول درمان بسیاری از بیماری ها نقش نمایی می کند؛به عنوان مثال وقتی به پزشک تغذیه جهت داشتن دیابت مراجعه می‌کنیم؛توصیه می‌کند که از خوردن کشمش در کنار چای استفاده کنید زیرا این محصول می‌تواند جایگزین بسیار مناسبی برای قند و انواع شیرینی ها باشد؛همچنین یک راه مناسب در جلوگیری و درمان دیابت لحاظ می گردد،به گونه ای که کشمش واکنش انسولینی بعد از صرف غذا را کاهش می دهد و می تواند جلوی افزایش ناگهانی انسولین را بعد از صرف یک وعده ی غذایی بگیرد.

همچنین املاح معدنی موجود در کشمش به شرح زیر می باشند:

پتاسیم: ۲۳ درصد،کربوهیدرات: ۲۶ درصد،منیزیم: ۷ درصد،پروتئین: ۵ درصد،کلسیم: ۲ درصد،ویتامین ث: ۹ درصد،ویتامین ب: ۱۰ درصد،فیبر: ۲۸ درصد، فیبر بسیار بالای کشمش در درمان بیماری های گوارشی بسیار مفید است.

شاخص گلوکز ملاکی برای درجه بندی کربوهیدرات ها با توجه به سرعت افزایش قند خون است. کشمش از نظر شاخص گلوکز در درجه متوسط است اما خوردن آن برای افرادی که قند خون دارند ممنوع نبوده و آن ها می توانند از کشمش در حد استاندارد استفاده کنند.

لازم به ذکر است قندی که در کشمش وجود دارد طبیعی بوده و افراد مبتلا به قند خون می توانند با مشورت پزشک خود روزانه کشمش مصرف کنند البته باید به درصد قند خون خود توجه داشته باشند:زیرا مصرف مقدار مشخصی از آن در روز می تواند مانع افزایش یا کاهش قند خون بعد از مصرف وعده های غذایی شود.

مراکز عرضه کشمش سیاه

مراکز عرضه کشمش سیاه امروزه مراکز عرضه کشمش سیاه در نقاط مختلف کشورمان رواج یافت و با توجه به خواص بی نظیر که کشمش دارد اکثر مردم خواستار خرید این نوع خشکبار پرخاصیت هستند؛ سفارش کشمش به صورت عمده و یا جزئی امکان پذیر بوده و اکثر تولیدکنندگان این محصول توصیه می‌کند کشمش را به صورت عمده خریداری نمایید.

جهت خرید کشمش می‌توان به مراکز عرضه کشمش مراجعه نمود و این محصول را خریداری کرد ؛همچنین بهترین و راحت ترین نوع خرید انتخاب کرده به صورتی که با مراجعه به سایت های اینترنتی فروش این محصول ،کشمش را بسته به مقدار مورد نیاز سفارش دهیم تا در اسرع وقت در اختیار ما قرار گیرد.

  • تبلیغات: 
    1. آیا می دانستید جویدن کشمش باعث خوشبو شدن دهان می شود؟
    2. تاثیر کشمش سبز در درمان سرطان روده
    3. قیمت عمده مویز اصل ملایر
    4. کشمش تیزابی ارزان ارگانیک درجه یک

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما