قیمت مویز سیاه بدون هسته و دم بسیار تازه در حجم های مختلف

کشمش و مویز سیاه بدون هسته و دم بسیار تازه را می توان با قیمت مناسب و کیفیت عالی در حجم های مختلف از سایت های معتبر خریداری نمود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت مویز سیاه بدون هسته و دم بسیار تازه در حجم های مختلف

قیمت مویز سیاه بدون هسته

قیمت مویز سیاه بدون هسته مویز یک نوع خشکبار خوشمزه و عالی می باشد که از انگور بدون هسته تولید می شود، این محصول دارای خواص و فواید بسیار زیادی می باشد که در طب های مختلف توصیه های زیادی برای مصرف آن شده است.

ما در این جا می خواهیم به صورت مختصر و مفید شما را با اکثر خواص و فواید این میوه ی خشک مرغوب آشنا کنیم، برای دریافت اطلاعات تا پایان مقاله با ما همراه باشید، این خواص عبارت اند از:

  • شاید برایتان جالب باشد که بدانید در هر صد گرم از مویز 300 کیلوکالری وجود دارد، افرادی که لاغر هستند می توانند در میان وعده های خود این خوراکی را میل کنند و همچنین باعث دریافت انرژی بسیار زیادی می شود که با آن می توان کارهای زیادی را انجام داد.
  • همان طور که می دانید ویتامین کا، کلسیم و منیزیم از جمله مواد مقوی هستند که برای تقویت استخوان ضروری می باشند، این مواد به فراوانی در مویز وجود دارند و همچنین از پوکی استخوان و درد استخوان جلوگیری می کنند.
  • خاصیت آنتی اکسیدان مویز باعث می شود که تمام رادیکال های آزاد و همچنین سولول های آزاد موجود در بدن که باعث ایجاد انواع سرطان های خطرناک می شوند به راحتی از بین رفته و بدن در برابر این بیماری ها کاملا محافظت شود.
  • در داخل دهان و در بین دندان ها باکتری های زیادی وجود دارد که باعث پوسیدگی دندان و به وجود آمدن عفونت های لثه ای می شوند، در انجمن میکروبیولوژی آمریکا تحقیقاتی انجام شده که نشان می دهد در مویز 5 نوع ترکیب وجود دارد که باعث از بین رفتن این باکتری های مضر می شوند.
  • در فصل زمستان سیستم ایمنی بدن تضعیف می شود، وجود بیماری های زیادی مانند سرماخوردگی و آنفولانزا باعث می شود که سیستم ایمنی بدن ضعیف شود و عفونت های زیادی به وجود بیاید، ویتامین سی موجود در مویز باعث تقویت آن و از بین بردن این بیماری های ساده و عفونی می شود.
  • شرایط زندگی این روزها باعث شده که افراد به دلیل مشغله های زیاد و خبرهای بدن دچار استرس و اختلال در آرامش شوند، برای کسب این آرامش و استرس سعی کنید که مویز را روزانه در برنامه غذایی خود قرار دهید.
  • فیبر بسیار زیاد موجود در مویز باعث می شود که هضم غذا راحت تر شده و سیستم گوارشی سلامت خود را حفظ کند همچنین از ایجاد یبوست جلوگیری به عمل آید.
  • سلنیوم یک نوع ماده ی مغذی می باشد که در رگ های خونی جریان دارد و باعث سلامت هر چه بیشتر قلب می شود که به وفور در مویز وجود دارد.

در سراسر کشور کارخانه های زیادی وجود دارد که بهترین نوع مویز بدون هسته و کشمش را تولید و بسته بندی می کنند این محصولات بعد از تولید از طریق شرکت های عرضه کننده وارد بازار های کشور شده و با قیمت مناسب و کیفیت عالی در اختیار مشتری قرار می گیرند.

برای خرید مویز تازه و با کیفیت باید نکاتی را یاد گرفته و با اجرای آن بهترین نوع این محصول را انتخاب کنید، ما در ادامه چندین نکته را به شما معرفی می کنیم که عبارت اند از:

  1. اگر از آن دسته از افرادی هستید که به صورت اینترنتی اقدام به خرید می کنید برای خرید مویز عالی بهتر است که از سایت های معتبر اقدام کنید و نه صرفا از روی قیمت بخرید زیرا مویز با کیفیت دارای قیمت ماسبی می باشد و صرفا قیمت پایین نشان دهنده ی بی کیفیت بودن آن است.
  2. در خرید حضوری می توانید یک دانه از محصول را میل کنید و از نبود هسته مطمئن شوید، حتما شنیده اید که می گویند مشت نمونه خروار می باشد.
  3. مویز هر چه رنگ تیره تری داشته باشد و مزه ی آن شیرین تر باشد از کیفیت بسیار زیادی برخوردار است همچنین ظاهر این محصولات کاملا گوشتی می باشد و نباید کریستالی و یا براق باشند.
  4. مویز تازه و کشمش باید مربوط به همان سال باشد که از روی ظاهر آن به راحتی قابل تشخیص است، برای این که دچار این خطا نشوید بدانید که مویز تازه نباید چرب باشد چون بعضی از فروشنده ها برای تازه نشان دادن آن به آن عسل و همچنین روغن اضافه می کنند که به راحتی با قرار دادن در بین دستمال کاغذی قابل تشخیص است.
  5. مویز دانه درشت و تیره می باشد که در بعضی از مواقع با ساقه خشک می شود برای مصرف راحت تر سعی کنید که مویز بدون دم را بخرید.
  6. اگر به صورت بسته بندی اقدام به خرید کردید حتما توجه کنید که تمام مشخصات کارخانه تولیدی روی بسته درج شده باشد تا در صورت بروز هر گونه مشکلی بتوان آن را حل کرد.

مویز ایرانی به دلیل مزه ی عالی و خواص بی نظیری که دارد نه تنها در داخل کشور بلکه در خارج نیز دارای طرفداران زیادی می باشند برای این منظور شرکت های تولید کنند محصولات را در بسته بندی های عالی در اختیار شرکت های صادراتی قرار داده و سپس آن ها محصول را از طریق گمرک به کشور مورد نظر صادر می کنند.

برای خرید مویز دو روش رایج وجود دارد که هر شخص متناسب با شرایط خود از این روش ها استفاده می کند:

  • خرید حضوری: در این روش خریدار به فروشگاه های معتبر موجود در بازار مراجعه کرده و با مقایسه تمام محصولات بهترین نوع آن را انتخاب کرده و با پرداخت مبلغ آن را همان جا تحویل می گیرد.
  • خرید آنلاین: اما در این روش خریدار به راحتی می توان در منزل و یا هر جایی تنها به کمک یک وسیله هوشمند ساده به این سایت ها مراجعه کند و بعد از پرداخت مبلغ از طریق درگاه بانک آن را درب منزل تخویل بگیرد، بهتر است بدانید که این روش باعث صرفه جویی در زمان می شود.

خرید مستقیم و عمده از نمایندگی ها فروش و کارخانه های تولیدی باعث می شود که واسطه ها کامل حذف شده و محصول با قیمت پایین تر و در حجم بالاتر به فروش برسد، این روش همچنین باعث می شود که فروشنده سود زیادی را از فروش محصول به صورت خرده کسب کند و از کیفیت بالای محصول اطمینان حاصل نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما