قیمت کشمش تیزابی گونی

کشمش از دسته ی خشکبار ها می باشد و در واقع انگور خشک شده را کشمش گویند، کشمش به دلیل فواید زیادی که دارد همواره توسط متخصصان تغذیه توصیه به مصرف آن می شود، از این رو تولید کنندگان کشمش همواره درتلاش برای تولید انواع کشمش چون کشمش پلویی کارتونی ، مویز ، کشمش تیزابی گونی و غیره به صورت مرغوب و قیمت مناسب می باشند.

قیمت کشمش تیزابی گونی

مشخصات کشمش تیزابی گونی

مشخصات کشمش تیزابی گونی امروزه نحوه‌‌ی خشک کردن خشکبارها از جمله کشمش، بسیار مورد بحث می باشد، زیرا مرحله خشک کردن انگور در تولید کشمش از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در قدیم برای خشک کردن انگور از روش های ساده استفاده می کردند که باعث دیر خشک شدن میوه و در نتیجه فاسد و بی کیفیت شدن خشکبار در حین خشک شدن می شد.

روش نسبتا جدید استفاده از تیزاب می باشد که این نوع خشکبارها را در اصطلاح خشکبار تیزابی می گویند که کشمش تیزابی نیز از این نوع می باشد‌.

تیزاب در واقع یک نوع سنگ قلیایی به نام شغال می باشد که پس از مخلوط با آب ، محلول تیزاب به دست می آید، در واقع این محلول که بر روی انگورها پاشیده می شود، باعث ایجاد منافذ ریز بر روی پوست انگورها می شود که در این صورت آب میوه با سرعت بیشتری تبخیر شده و روند خشک شدن سریع اتفاق می افتد.

کشمش پلویی اغلب ار کیفیت بالا و رنگ و لعاب بهتری نسبت به کشمش های دیگر برخوردارند و رنگ زرد مایل به قهوه ای دارند که پوست آنها نیز براق می باشد.

استفاده از روش تیزابی برای تولید کشمش تیزابی نه تنها کیفیت محصول را بالا می برد، بلکه از نظر اقتصادی نیز به صرفه می باشد زیرا از هدر رفت محصول و فاسد شدن مقدار زیادی از انگورها که در قدیم شاهد آن بودیم جلوگیری می کند که از این نظر، یک امتیاز مثبت برای تولیدکنندگان کشمش می باشد.

خواص مصرف کشمش تیزابی

خواص مصرف کشمش تیزابی

  1. کشمش تیزابی طلایی حاوی موادی است که در نتیجه باعث خارج کردن عفونت های باکتریایی از بدن است که باعث التهابات ارگان های مختلف بدن هستند.
  2. کشمش به دلیل داشتن مقدار زیاد منیزیم و پتاسیم می‌تواند اسید معده را کم کرده و مانع زخم معده گردد، هم چنین پتاسیم یک فاکتور مهم در تنظیم فشار خون می باشد کشمش پلویی باعث دفع سموم اضافی در کبد می شود ، که مواد دارویی که امروزه مصرف زیاد دارد، باعث تجمع این مواد در کبد می شود که کشمش باعث پاکسازی کبد از این سموم می گردد.
  1. کشمش تیزابی درجه یک سرشار از زیادی آنتی اکسیدانی است که مانع آسیب رساندن به سلول‌ های پوست، می‌ شود و در نتیجه موجب جوان سازی آن میگردد. یکی دیگر از فواید آنتی اکسیدان موجود در کشمش بدون شک کمک به ترمیم سریع پوستی که دچار آسیب و زخم شده می باشد. کشمش باعث تاخیر در روند پیری که ازجمله باعث افتادگی و چروک های بسیار در پوست می شود . کشمش حاوی موادی است که در نتیجه باعث خارج کردن عفونت های باکتریایی از بدن است که باعث التهابات پوستی هستند.
  2. کشمش‌ ها همچنین به محافظت از پوست در برابر ضرر های نور فرابنفش و مادون سرخ خورشید کمک می‌ کند و در نتیجه از آسیب های ناشی از آن جلوگیری میکند. آمینو اسید موجود در کشمش یک فاکتور مهم در ترمیم پوست آسیب دیده است.
  3. فیبر بالای کشمش پلویی باعث عملکرد بهتر دستگاه گوارش از جمله روده و معده می شود، همان طور که می دانید عدم مصرف مواد غذایی حاوی فیبر می تواند موجب یبوشت و کاهش هضم سریع شود، از این رو مصرف کشمش حاوی فیبر همواره توصیه شده است.

نحوه نگهداری کشمش تیزابی

نحوه نگهداری کشمش تیزابی کشمش از جمله خشکبارهای می باشد که از تاریخ مصرف طولانی بر خوردار است، اما نحوه نگه داری مناسب نیز می تواند این تاریخ را بالا ببرد که در ادامه به چگونگی نگه داری کشمش آشنا می شویم:

  • کشمش ها باید حدالامکان در محیط خنک و خشک قرار داده شوند، این محیط می تواند بیرون از یخچال و در دمای اتاق یعنی کمتر از ۲۷ درجه نیز باشد.
  • اما اگر می خواهید کشمش های شما آن کیفیت مطلوب و طعم و مزه ویژه خود را به مدت طولانی حفظ کنند بهتر است آن را در یخچال و در یک ظرف شیشه ای یا پلاستیکی نگه داری کنید.
  • دقت داشت باشید که از قرار دادن کشمش مقابل نور مستقیم خورشید خود داری کنید که در غیر این صورت موجب خشکی بیش از حد کشمش های شما خواهد شد. زیرا همان طور که می دانید کشمش ها وقتی در محل خشک شدن اولیه یا همان کارخانه تولید کننده، به حد استاندارد از خشک شدن می رسند باید محصول جمع آوری شده تا آن کیفیت استاندارد و مطلوب را داشته باشد.
  • از قرار دادن کشمش تیزابی ارزان در محیط های مرطوب و نمور نیز باید خودداری کرد که موجب کپک زدگی و پوسیدگی کشمش ها در کوتاه مدت خواهد شد.
  • کشمش از جمله مواد غذایی می باشد که به راحتی می تواند مورد حمله حشرات قرار گیرد که باعث تخم ریزی در این محصول شود، که در غیر این صورت قابل مصرف نمی باشد، پس هنگام نگه داری کشمش در محیط هایی با دمای مطلوب و عدم وجود نورخورشید استفاده از ظروف در بسته نیز بسیار توصیه می شود.

عرضه کننده کشمش تیزابی گونی

عرضه کننده کشمش تیزابی گونی این مرکز یکی از معتبرترین هادر عرضه کشمش گونی در سراسر کشور، با بهترین کیفیت می باشد. یکی از اصلی ترین مقوله در امر صادر کردن مواد غذایی بدون شک کیفیت و بهداشتی بودن محصول میباشد که این امر در مواد غذایی دو چندان میشود زیرا بهداشت مواد غذایی موضوع گسترده ای است که عمدتاً روشهای تولید، آماده سازی و نگهداری مواد غذایی را به منظور حفظ کیفیت و مرغوبیت آنها مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

میکروارگانیسم ها در آب، خاک، گرد و غبار و تقریباً در همه جا وجود دارند و می توانند مواد غذایی را در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی در زمینه ی حفظ و نگهداری آنها مورد حمله قرار دهند ، به‌همین دلیل این مزکز سعی دارد با استفاده از بهترین دستگاه ها در امر بسته بندی و شستشو و خشک کردن کشمش ها به امر توجه ویژه ای کند تا علاوه بر قرار گرفتن در رده صادر کنندگان نمونه کشمش، رضایت حداکثری مشتری را نیز جلب کند. این بازرگانی با هدف توزیع کشمش تیزابی عمده با حذف واسطه ها و دلالان بازار سعی در صرفه جویی در هزینه و زمان خریدار گرامی می باشد.

  • تبلیغات: 
    1. خرید کشمش تیزابی پلویی
    2. کشت انگور
    3. مصرف زرشک می تواند در شادابی پوست شما تاثیر گذار باشد
    4. از زرشک برای رنگرزی لباس استفاده کنید!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما