قیمت کشمش محلی صد در صد ارگانیک بی دانه در بازار

کشمش جزو خشکبار پرخاصیت شناخته می شود و در نوع خانگی و صنعتی وجود دارد، کشمش خانگی صد در صد ارگانیک بوده و مواد افزودنی ندارد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت کشمش محلی صد در صد ارگانیک بی دانه در بازار

قیمت کشمش محلی

قیمت کشمش محلی همان طور که می دانید، کشمش یکی از فراورده های انگور بوده و قیمت منحصر بفردی دارد، این محصولات دارای خواص ارزشمندی هستند و قیمت آن ها بستگی به کیفیت محصول دارد، هر چه کیفیت بیشتر باشد، قیمت نیز بیشتر است.

کشمش ها به دو صورت بی دانه و دانه دار تولید می شوند و انواع کشمش های بی دانه برای ترکیب در آجیل مناسب هستند، کشمش بی دانه معمولا با رنگ سبز، قهوه ای و طلایی وجود دارد و از انگور عسکری تولید می شوند.

انواع محلی این کالا ها سالم هستند و به دور از هر گونه مواد افزودنی تولید می شوند، روش خانگی راحت بوده و برای این کار به دو روش آفتابی و تیرابی عمل می شود، در دوش آفتابی کشمش ها کمی خشک هستند و روش تیزابی کشمش ها نرم می باشند.

کشمش محلی توسط باغداران تولید می شود و برای این کار پس از شست و شوی انگور ها آن ها را دورن صافی قرار می دهند تا خشک شود، سپس انگور ها را در مقابل نور خورشید قرار داده و تا خشک شدن کامل صبر می کنند.

برای این که کشمش ها نرم تر باشند از تیزآب استفاده می کنند، در این روش خوشه های انگور قبل از آویران شدن در برابر نور خورشید به تیز آب آغشته می گردند، این کشمش ها در مقابل نور خورشید آب اضافه خود را از دست می دهند و به کشمش های خوشمزه ای تبدیل می شوند.

از کشمش بی دانه برای ترکیب در آجیل شب عید و شب یلدا استفاده می کنند، آن ها سالم می باشند و سرشار از مواد معدنی و مغذی هستند.

کشمش باعث از بین رفتن بیماری های گوارشی می شود، آن ها خاصیت ملین دارند و یبوست را درمان می کنند، این محصولات حاوی ویتامین های ارزشمدی هستند و برای رشد و نمو کودکان مفید می باشند.

قیمت کشمش محلی به صورت کیلویی به اشتراک گذاشته می شود و می توان براساس هزینه مورد نظر خرید این کشمش ها را انجام داد، هر کسی بر اساس نیاز خود اقدام به خرید حجم مورد نظر به صورت کیلویی می کند.

کشمش به دو صورت فله و بسته بندی شده به فروش می رسد، نوع فله آن ها قیمت ارزان تری دارد و انواع بسته بندی شده با قیمت بیشتری به فروش می رسند.

کشمش دارای فیبر زیادی است و کمک می کند که بچه ها دفع راحت تری داشته باشند، آن ها همچنین جهت کنترل وزن نیز کارایی دارند، مصرف کشمش به عنوان تنقلات و میان وعده سبب وزن گیری می شود و مصرف کشمش به جای وعده های غذایی باعث لاغری و کاهش وزن می شود.

فیبر موجود در آن ها شخص را سیر کرده و احتیاج به مواد غذایی از بین می رود.

کشمش سرشار از منیزیم، کلسیم، فسفر و دیگر مواد غذایی می باشد، آن ها باعث رفع پوکی استخوان شده و از پوسیدگی دندان جلوگیری می کنند، این محصولات تقویت مغز را بر عهده دارند و سطح یادگیری را بیشتر می کنند.

با کمک کشمش می توان شادی را به مصرف کننده ها هدیه کرد، در کل کشمش ماده ای ضد افسردگی می باشد و باعث از بین رفتن غم و اندوه می شود، آن ها دارای ترکیبات بسیار ارزشمدی هستند، کشمش برای تقویت عمومی بدن و همچنین تقویت سیسنم ایمنی بسرار حائز اهمیت می باشد.

خواص ارزشمند موجود در کشمش برای مقابله با بیماری های مختلف مناسب هستند آن ها ضد سرطان می باشند و بسیار شیرین و خوشمزه هستند، کشمش دارای قند مناسبی بوده که در بدن خیلی راحت مصرف می شود، در نتیجه بیماران دیابتی می توانند قند را جایگزین کشمش کنند.

قیمت کشمش بسته به نرخ ارز و دلار و همچنین تورم موجود در کشور افزایش و کاهش می بابد و هنگام خرید باید قیمت روز کالا در اختیار مصرف کننده قرار بگیرد، کشور ما دارای تاکستان های زیادی بوده و بهترین انواع کشمش ها تولید کرده و برای بازار های خارجی نیز ارسال می کند.

قیمت کشمش بسته به روش خرید نیز کم و زیاد می شود، خرید کشمش به صورت مجازی باعث حذف واسطه ها می شود، در نتیجه قیمت کاهش پیدا می کند.

خرید حضوری در بازار نیازمند اتلاف زمان بوده و شخص باید به صورت حضوری در محل خریدش را انجام دهد، این روش اصلا مقرون به صرفه نیست و باعث هدر دادن هزینه زیادی می شود، چرا که واسطه ها بین تولید کننده و خریدار قرار می گیرند.

رنگ، اندازه، نوع و دیگر گزینه ها در قیمت گذاری کشمش تاثیر دارد و قیمت کشمش تحت تاثیر قیمت انگور و دیگر هزینه هایی که صرف تهیه آن ها می شود، می باشد. روش های معرفی و تبلیغ کالا امروزه به صورت مجازی است و انواع کالا ها با عکس معرفی می گردند.

خرید و فروش این محصول به وفور در کشور ما صورت می گیرد و تولید کننده پس از آن که کشمش ها را پاک سازی کرد، اقدام به توزبع آن ها بین مصرف کننده ها می کند و قیمت مناسبی را برای آن در نظر می گیرند.

امروزه صادرات این کالا ها نیز صورت می گیرد و افرادی هستند که اقدام به برند سازی می کنند.

آن ها پس از خریداری کشمش از باغداران اقدام به بسته بندی و ارسال کالا برای کشور های همسایه و دیگر کشور های عربی و اروپایی می کنند، افراد زیادی طی صادرات کار می کنند و از این راه امرار معاش می کنند.

صادرات در گذشته بیشتر از راه های زمینی انجام می شد، اما امروزه این کالا ها از راه های دریایی و با کمک لنج های بزرگ جا به جا می شوند برای این کار ترخیص کاران به میان می آیند، آن ها کالا ها را با دانش و تبحری که دارند در کمترین زمان ممکن تخلیه می کنند و به سود تاجر است.

از طریق فروشگاه های آنلاین به راحتی می توان انواع کشمش محلی را خریداری کرده و درب منزل تحویل گرفت، در این روش واسطه ای در کار نیست و ارتباط مستقیی به وجود می آید و باعث حذف دلالان می گردد و رصایت مصرف کننده را در پی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما