قیمت کشمش پلویی آفتابی ریز

به انگور خشک شده کشمش می گویند. کشمش پلویی آفتابی ریز که فرایند خشک شدن آن در افتاب انجام می گیرد و به آن هیچ گونه نگهدارنده ای نمی زنند از بهترین انواع کشمش ها محسوب می شود که محبوبیت زیادی در داخل و خارج از کشور دارد.

قیمت کشمش پلویی به موارد زیادی بستگی دارد که از جمله ی آن می توان به درجه ی ‌کیفی کشمش، رنگ کشمش، فله یا بسته بندی شده ی آن بستگی دارد.

قیمت کشمش پلویی آفتابی ریز

میزان مجاز مصرف کشمش در طول روز

میزان مجاز مصرف کشمش در طول روز کشمش پلویی میوه ای کوچک، بسیار خوش طعم و شیرین می باشد که بافت نرم و بسیار شیرینی دارد. کشمش پلویی بدون هسته که از بهترین انواع کشمش در بازار می باشد که هرساله سهم بسزایی در بازار های داخلی و صادرات به خارج از کشور را به خود اختصاص داده است. همانگونه که می دانیم کشمش دارای خواص زیادی برای کودکان و بزرگسالان می باشد کشمش سرشار از قند می باشد و به مقدار کمی برای کودکان و برای افراد دیابتی توصیه می گردد.

سوالی که در اینجا مطرح می گردد این است که کودکان از چه سنی و چه مقدار کشمش می توانند مصرف کنند؟ همچنین بزرگسالان چ مقدار کشمش در طول روز مجاز هستند که مصرف نمایند؟

کودکان از سن ۸الی ۹ ماهگی که قادر به جوییدن باشند می توانند مصرف کشمش را شروع کنند و با افزایش سن میزان مصرف کشمش را می توانیم برای کودکان افزایش دهیم و میزان مصرف کشمش در افراد بزرگسال ۳۰عدد کشمش در روز کافی است.

در اینجا لازم است به برخی از خواص کشمش اشاره نماییم:

  • به بهبود حاظه کمک میکند.
  • باعث هضم غذا می شود.
  • برای رشد جسمی و ذهنی کودک بسیار کمک می کند.
  • در مبارزه با عفونت ها بسیار کمک کننده است و در هنگام تب کودکان توصیه می شود.
  • سلامت دستگاه گوارش
  • بهداشت دهان و دندان
  • سم زدایی کبد

بازار خرید کشمش پلویی آفتابی

بازار خرید کشمش پلویی آفتابی کشمش پلویی در رنگ های مختلف و در بسته بندی های متنوع به دست مصرف کننده می رسد همانگونه که قبلا اشاره نمودیم کشور ایران رتبه ی خوبی در زمینه ی تولید و صادرات انواع کشمش به خود اختصاص داده است

کشمش پلویی را می توان مانند هر خشکبار دیگر به صورت بسته بندی شده در بازار یافت.

تولید کننده کشمش سعی دارد جهت خرید و فروش کشمش بسته بندی شده از مراکز کلی و عمده خریداری و عرضه نماید زیرا در این فروشگاهها عرضه کشمش بدون واسطه و با قیمتی مناسب به دست مصرف کننده می رسد شما می توانید محصول مورد نظر خود را با کیفیتی مقرون به صرفه از مراکز ما خریداری نمایید در این مراکز مشاوران و کارشناسان با تجربه ای وجود دارند که شما را در خرید راهنمایی نمایند.

3

  1. سلام
    من یه پیشنهاد دارم برای شما. کاتالوگ قیمت هم داخل سایت قرار بدید‌.
    با تشکر

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      برای دریافت کاتالوگ محصول لطفاً فرم موجود در سایت را پر نمایید؛ همکاران ما در اولین فرصت با شما ارتباط برقرار خواهند کرد.
      با سپاس از شما

  2. من چند روز پیش از این سایت خرید کردم و الان منتظرم به دستم برسه. امیدارم کیفیتش خوب باشه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما