مراکز فروش کشمش تیزابی تیره

مراکز فروش کشمش تیزابی تیره که سالهاست در حوزه فروش و عرضه انواع این محصول فعالیت می کنند، بهترین و با کیفیت ترین کشمش تیزابی کیلویی را به صورت عمده ارائه می دهند، این نوع کشمش طرفداران زیادی داشته و از طعمی دلچسب و شیرین برخوردار می باشد، خریداران کلی این محصول در سراسر کشور می توانند حجم های متفاوتی از کشمش تیزابی ارزان را به روش غیر حضوری سفارش داده و در سریع ترین زمان ممکن دریافت کنند.

مراکز فروش کشمش تیزابی تیره

ارزش غذایی کشمش تیزابی تیره

ارزش غذایی کشمش تیزابی تیره ارزش غذایی کشمش تیزابی تیره بسیار بالاست و به همین دلیل این محصول به عنوان یکی از میوه های خشک شده پرفروش و محبوب به شمار آمده و از گذشته های دور تا کنون تولید و مصرف می شده است، کشمش تزابی سرشار از ویتامین ها و عناصر معدنی است که حتی می توان از آن برای رفع بسیاری از بیماری ها و مشکلات استفاده کرد.

خواص و فواید بی نظیر و شگفت انگیز این کشمش همه به دلیل وجود همین ترکیبات فوق العاده ای است که در این ماده غذایی موجود می باشد، میزان کالری هر 100 گرم کشمش تیزابی حدود 295 تا 300 کیلو کالری است و ترکیبات و املاح مغذی آن شامل پتاسیم، فیبر، کربوهیدرات، ویتامین ث، منیزیم، ویتامین ب12 و پروتئین می باشد.

فیبر و کربوهیدرات بیشترین میزان را در این محصول به خود اختصاص داده اند و در هر 100 گرم کشمش 28 درصد فیبر و 26 درصد کربوهیدرات یافت می شود، میزان پتاسیم کشمش تیزابی تیره نیز بسیار مناسب است و بنابراین با مصرف این ماده می توان تا حدود زیادی از بروز بیماری های قلبی پیشگیری کرد، این محصول انرژی بسیار بالایی نیز دارد و می توان با مصرف روزانه آن انرژی مورد نیاز بدن را با مصرف یک محصول غذایی طبیعی تامین نمود.

کربوهیدرات و فیبر فراوانی که در کشمش تیزابی وجود دارد سبب سیر ماندن در مدت زمان طولانی می شود و در نتیجه افرادی که رژیم های لاغری و کاهش وزن را دنبال می کنند می توانند کشمش را به عنوان یک میان وعده مفید میل نمایند و به این ترتیب مدت زمان بیشتری احساس سیری کرده و از ریزه خواری پیشگیری کنند.

ویتامین ث هم از جمله آنتی اکسیدان های بسیار مهمی است که ارزش غذایی کشمش تیزابی را چند برابر کرده است و به مقدار زیادی در این محصول وجود دارد، این ویتامین و سایر آنتی اکسیدان های کشمش، تاثیر بسزایی بر سیستم ایمنی بدن داشته و موجب افزایش قدرت و تقویت آن می شوند.

مشخصات کشمش تیزابی تیره

مشخصات کشمش تیزابی تیره کشمش تیزابی تیره به عنوان یکی از مهم ترین فرآورده های میوه انگور شناخته می شود که مشخصات ویژه خود را دارد، این کشمش به رنگ قهوه ای تیره بوده و از نظر طعم بسیار خوشمزه و بی نظیر است، چیزی که این محصول را از سایر انواع کشمش متمایز می کند نحوه تولید آن است، کشمش تیزابی با استفاده از بهترین انگور تازه تولید شده و برای خشک کردن آن ماده ای به نام تیزاب بکار می رود.

برای سرعت بخشیدن به روند خشک کردن انگور و تهیه کشمش در مقدار انبوه، انگورها را در محلول تیزاب وارد می کنند و سپس آن را آویزان کرده و خشک می کنند، این ماده سبب می شود که کشمش رنگ رو روی جذاب خود را حفظ کرده و سریع تر خشک شود و همچنین در هنگام خشک شدن دچار کپک زدگی و خرابی نشود، بنابراین می توان گفت که کشمش تیزابی از نظر کیفیت و رنگ و رو بسیار عالی و درجه یک می باشد.

علاوه بر کیفیت فوق العاده کشمش تیزابی، ارزش غذایی عالی و خواص فراوان از دیگر مشخصه های منحصر به فرد این محصول است زیرا در ترکیبات این ماده غذایی، ویتامین ها و املاحی مفید و مغذی وجود دارد که بر سلامت ارگان های بدن انسان تاثیر شایانی می گذارد.

نحوه نگهداری کشمش تیزابی تیره

نحوه نگهداری کشمش تیزابی تیره نحوه نگهداری کشمش تیزابی تیره اهمیت بسیار زیادی دارد چرا که این ماده اگر در محیط و شرایط نامناسب نگهداری شود به سرعت فاسد شده و کیفیت خود را از دست می دهد، برای نگهداری این محصول باید مکانی را انتخاب کنید که فاقد هر گونه رطوبت است، رطوبت یکی از اصلی ترین عواملی است که باعث خراب شدن کشمش و از بین رفتن آن می شود.

از طرف دیگر نور هم از جمله مواردی است که بر کیفیت کشمش تیزابی موثر می باشد، نور خورشید خصوصا اگر مستقیم باشد منجر به ایجاد بوی نامطبوع در کشمش شده و طعم آن را تحت تاثیر قرار می دهد، بهتر است کشمش تیزابی را در ظروف در بسته قرار دهید تا امکان نفوذ جریان هوا در آن وجود نداشته باشد، ممکن است بعد از نگهداری طولانی مدت، کشمش سفت و کمی خشک شود که غالبا مشکلی در کیفیت آن ایجاد نخواهد کرد.

بنابراین بهترین روش نگهداری، انتخاب مکانی سرد و خشک و عاری از هر گونه رطوبت است و بسته بندی کشمش تیزابی هم باید به شکلی باشد که هوا به راحتی به داخل آن راه پیدا نکند، پیشنهاد می شود این ماده غذایی را دور از هر گونه مواد بودار مانند سیر، پیاز و یا مواد شوینده قرار دهید به این علت که ممکن است بوی این مواد را به خود بگیرد، اگر می خواهید مقدار زیادی کشمش را به مدت طولانی تری نگهداری نمایید بهتر است آن را در یخچال قرار دهید.

عرضه کننده کشمش تیزابی تیره

عرضه کننده کشمش تیزابی تیره عرضه کننده کشمش تیزابی تیره به خریداران این محصول و مشتریان خود این تضمین را می دهد که هر حجم از این ماده غذایی را که مد نظر مشتری است در هر فصلی از سال تامین کرده و با کیفیتی برتر و ممتاز در اختیار آنها قرار دهد، کشمش تیزابی درجه یک ارائه شده در این مرکز معتبر فروش به روش های استاندارد و مناسب انبار شده و از نظر طعم و تازگی بسیار دلپذیر و مرغوب است.

قیمت فروش عمده کشمش تیزابی تیره با توجه به حجم سفارش، بسیار مقرون به صرفه است به این علت که نحوه فروش و توزیع این کشمش مستقیم بوده و دست واسطه ها از دخالت در فروش آن کوتاه شده است، ایم مسئله سبب شده تا کشمش تیزابی با نرخ مناسب تر و پایین تری به دست خریداران آن در سراسر کشور برسد، برای خرید این محصول و اطلاع از قیمت ها می توانید از طریق سایت اختصاصی کشمشی اقدام کرده و سفارشات خود را به روش آنلاین اعلام کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما